کد خبر: 346737
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
بازدید 11
دیدار مدیرکل و همکاران ستاد سمنان با نماینده ولی فقیه در استان

هم‌زمان با هفته ملی کودک، مدیرکل، همکاران ستاد، مربیان شهرستان سمنان، سرخه، مهدیشهر و شهمیرزاد با آیت‌الله مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان سمنان، هم‌زمان با هفته ملی کودک، مدیرکل، همکاران ستاد، مربیان شهرستان سمنان، سرخه، مهدیشهر و شهمیرزاد با آیت‌الله مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدا مرتضی مزینانی، مدیرکل کانون استان با بیان اینکه کودکان و نوجوانان استان چه حقوق و تکالیفی دارند و مسئولیت ما در مقابل آنها به چه صورت است سخن گفت.

سپس ضمن ارائه گزارش از برنامه‌های اجرایی هفته ملی کودک در سراسر استان، بیان کرد: کانون به‌عنوان دبیر ستاد هفته کودک در استان وظیفه داشت دستگاه‌های اجرایی را در راستای برنامه‌های هفته کودک همگرا کرده و تغییر نگاه را در آن‌ها ایجاد کند تا همسو با هم حرکت کنند.

وی همچنین در رابطه با مشارکت‌های برون سازمانی، رشد چند برابری اعضای کانون پرورش فکری استان در ۶ ماهه نخست سال و پیش‌بینی برنامه‌های اجرایی در نیمه دوم سال صحبت کرد.

در ادامه نشست سکینه پارسا، کارشناس مسئول فرهنگی هنری ادبی استان، هفته ملی کودک را به تمام کودکان جنگ، کودکان محروم از تحصیل و کار و به دنیایی که تصمیم گرفته نیازهای کودکان را نبیند و نشنود تبریک گفت.

همچنین سمیه حیدریان مسئول مرکز شماره دو سمنان به نمایندگی از دیگر مربیان به نحوه فعالیت‌ها در بخش‌های فرهنگی، هنری، ادبی  اشاره کرد.

نسیبه یعقوبی، مسئول مجتمع فرهنگی هنری استان نیز یکی از سروده‌های خود با عنوان«به بابا قول دادم» را تقدیم به نماینده ولی فقیه در استان کرد.

برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =