کد خبر: 346770
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
بازدید 33
بخش دوم اخبار فعالیت مراکز استان تهران در هفته ملی کودک ۱۴۰۳

هفته ملی کودک در سراسر استان تهران با انجام فعالیت‌های ویژه این روز برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در ادامه بخش پیشین و در بخش دوم به انتشار اخبار برنامه‌های اجرا شده در هفته ملی کودک از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ مهر  ۱۴۰۳ در مراکز کانون استان تهران می‌پردازیم:

مرکز دماوند

بخش دوم اخبار فعالیت مراکز استان تهران در هفته ملی کودک ۱۴۰۳

اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در مرکز دماوند

به مناسبت هفته ملی کودک در روز چهارشنبه ۱۸مهرماه از مدرسه استثنایی البرز جهت حضور در جشن روز جهانی کودک در مرکز دماوند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران دعوت به‌عمل آمد وتعداد ۵۰ نفر از دانش‌آموزان با نیازهای ویژه همراه معلمان خود در کتابخانه حضور پیداکردند.

دراین ویژه‌برنامه منشور حقوق کودکان توسط مربیان مرکز قرائت شد. سپس مربیان، دانش‌آموزان را با محیط کتابخانه و فعالیت‌های فرهنگی هنری ادبی آشنا کردند و کارگاه‌های قصه‌گویی، شعرخوانی، سفالگری، نمایش فیلم، بازی گروهی، اهدا کتاب و پذیرایی به همراه عضویت رایگان انجام شد.

ضمنا رصد خورشید توسط احسان کریمی مسئول مرکز نجوم دماوند انجام شد و روزی شاد و به یاد ماندنی برای این کودکان و نوجوانان رقم خورد.

این برنامه به کوشش زهره حکیمی پازوکی مسئول مرکز و مرجان اکبری مربیان فرهنگی و با هدف آشنایی با کانون و کتابخانه‌های آن و همچنین ایجاد شور و نشاط در روز کودک برگزار شد.

مرکز ۳

بخش دوم اخبار فعالیت مراکز استان تهران در هفته ملی کودک ۱۴۰۳

عیادت و اجرای برنامه در بیمارستان کودکان شهید فهمیده

در تاریخ ۱۷ مهرماه مصادف با چهارمین روز از هفته ملی کودک، طیبه صادقی مسئول به همراه صفوراسادات ملاباشی و لیلا پناهی مربیان مرکز۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران به مناسبت روز کودک و با شعار «برای کودکان، برای آینده» به عیادت کودکان بیمار و بستری در بیمارستان شهید فهمیده رفتند.

در طی این برنامه که قصه‌گویی، بازی به همراه موسیقی شاد، اهدا کتاب و پذیرایی نیز انجام گرفت همکاران مرکز۳ با مساعدت ریحانی سرپرستار بخش کودکان این بیمارستان توانستند برای لحظاتی لبخند را به چهره کودکان بیمار بنشانند.

 لازم به ذکر است که این برنامه برای حدود ۷۰ کودک بستری در بیمارستان اجرا شد و در پایان والدین و کادر بیمارستان از فعالیت‌های مربیان کانون تشکر و قدردانی کردند.

مرکز ۳۱

بخش دوم اخبار فعالیت مراکز استان تهران در هفته ملی کودک ۱۴۰۳

قصه‌گویی در پارک در هفته کودک

در روز چهارشنبه ۱۸ مهر همزمان با هفته ملی کودک ویژه‌برنامه‌ای با شعار «برای کودکان، برای آینده» با هدف ایجاد فضای متنوع و شاد و معرفی فعالیت‌های کانون در مرکز ۳۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران و با حضور ۳۰ دانش‌آموز دختر نوجوان مدرسه فیاض‌بخش و والدینشان برگزار شد.

فاطمه رمضانی مربی مسئول و مجری برنامه پس از خوش‌آمدگویی به دانش‌آموزان و تبریک روز کودک، به معرفی فعالیت‌های کانون پرداخت و سپس مریم اله‌وندی مربی مرکز قصه «رفیق و نارفیق» را برای آن‌ها در محوطه پارک روایت کرد.

این برنامه با هدف گرامیداشت هفته ملی کودک و توسعه و ترویج قصه گویی انجام شد.

مرکز ۳۳

بخش دوم اخبار فعالیت مراکز استان تهران در هفته ملی کودک ۱۴۰۳

کارگاه مادر و کودک و ساخت فرفره

ویژه‌برنامه هفته ملی کودک در مرکز ۳۳ با حضور اعضا و والدین برگزار شد. در این ویژه‌برنامه ظریفه علیزاده مسئول، اکرم صحتی و ملیحه کلانتری مربیان مرکز33 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران به اجرای برنامه‌های متناسب با این روز از جمله قصه‌گویی، بازی‌های جمعی، کارگاه مادر و کودک ساخت فرفره، نقاشی، گفتگو در مورد تهران و مکان‌های دیدنی آن پرداختند.

همچنین به اعضا پس از پذیرایی وشرکت در مسابقه جوایزی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =