کاروان قصه‌گویی به سنقر رسید

هم‌زمان با اجرای فعالیت‌های دبیرخانه قصه‌گویی استان کرمانشاه؛ کاروان قصه‌گویی به سنقر رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، هم‌زمان با اجرای فعالیت‌های دبیرخانه قصه‌گویی استان کرمانشاه؛ کاروان بیست‌ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به سنقر رسید.

فعالیت قصه‌گویی در کانون کرمانشاه به دلیل فرهنگ غنی و پیشینه‌ای که استان دارد و با توجه به ظرفیت‌ها، همواره مورد توجه قرار داشته و در این خصوص هم اقدامات ارزنده‌ای انجام پذیرفته و در این زمینه هم استان از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار بوده و دارای قصه‌گوهای توانمندی می‌باشد.

کاروان قصه‌گویی به سنقر رسید

در همین راستا با فعالیت‌هایی که در دبیرخانه استانی بیست‌و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در حال اجرا است، برنامه‌های مختلفی طرح‌ریزی شده که در سراسر استان صورت پذیرفته و نگاه اجرایی آنها به شکلی استانی و فرا استانی می‌باشد.

بر همین اساس فرزانه لطیفی رابط قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از حرکت کاروان قصه‌گویی در شهرها و مراکز استان و از رسیدن کاروان بیست و ششمین جشنواره قصه‌گویی به سنقر خبر داد. 

گفتنی‌است این کاروان به صورت مرکز به مرکز،  کارگاه قصه‌گویی برگزار می‌نماید که با هدف ارتقاء سطح کیفی جشنواره در مراکز حضور پیدا کرده و ضمن قصه‌گویی اعضا و مربیان، نکات مورد نیاز قصه‌گویی به آنها آموزش داده می‌شود و در عین حال جزییات شیوه‌نامه جشنواره نیز تبیین می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =