انتشار فراخوان عکاسی زیباترین لبخند به مناسبت هفته ملی کودک در کانون سیستان و بلوچستان

فراخوان عکاسی زیباترین لبخند به مناسبت هفته ملی کودک از سوی مجموعه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان منتشر شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، فراخوان عکاسی زیباترین لبخند به مناسبت هفته ملی کودک در کانون استان منتشر شد.

در این فراخوان، که با شعار «برای کودکان، برای آینده» منتشر شده، از اعضای کودک، نوجوان و ارشد خواسته شده امید، شادی و آرزوهایی که خنده را بر لب کودکان نشانده، با کانون استان به اشتراک بگذارند.

هم‌چنین به علاقه‌مندان پیشنهاد شده از موضوعاتی مانند بهداشت، تغذیه، آموزش، سلامت، حمایت و هر کوششی که به کودکان شادی می‌بخشد، بهره برداری کنند.

در این فراخوان تاکید شده که خودشان عکاسی کنند و در هنگام ارسال اثر، مشخصات خود شامل نام، نام خانوادگی، سن، تحصیلات، نشانی دقیق، اسم مرکز و شماره تلفن همراه را نیز ارسال کنند.

عکاسی از کودکان زیر هجده سال، وضوح یا رزولوشن dpi ۳۰۰ و فرمت jpg و امکان ارسال تا پنج اثر توسط هر شرکت کننده، از جمله قانون‌هایی است که برای این فراخوان در نظر گرفته شده است.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مهرماه تعیین شده و عکس‌ها باید به صورت فایل از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۷۷۹۸۲۴۵۳ ارسال شوند.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با استفاده از دوربین‌های دیجیتال، آنالوگ و تلفن‌های همراه، عکاسی کنند .

گفتنی است پس از داوری آثار، نتایج آن از طریق پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان منتشر و به برگزیدگان، جوایزی اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =