خلاقیت، رشد فکری و ذوقی و آموزش کار اجتماعی کودکان از ویژگی‌های بارز فعالیت‌های کانون است

فرماندار اردبیل در آیین رونمایی از دیوارنگاری «سرزمین من» گفت: خلاقیت، رشد فکری و ذوقی و آموزش کار اجتماعی کودکان از ویژگی‌های بارز فعالیت‌های کانون است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳ در آیین رونمایی از دیوارنگاری اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کانون پرورش فکری از نهادهای فرهنگی مؤثر در کشور است و مربیان این مجموعه تلاش‌گر، پرورش فکر، اندیشه و خیال‌پردازی کودکان و نوجوانان را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه شخصیت افراد در دوران کودکی شکل می‌گیرد، اظهار داشت: آنچه در کودکی نهادینه می‌شود مبنای رفتار و شخصیت بزرگ‌سالی افراد است و با مسیری روشن و مناسبی که کانون در مقابل فرزندان ما قرار می‌دهد آن‌ها را برای رسیدن به مدارج بالای علمی، هنری و حتی مسئولیت کمک خواهد کرد.

اعتماد اعجازی در ادامه سخنان خود صیانت کودکان از فضای مجازی را مورد تأکید قرار داده و عنوان کرد: فضای زندگی با فضای مجازی ترکیب‌شده است و با توجه به اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از همین فضا است باید با کنترل و مراقبت بیشتر، از فرزندانمان صیانت کنیم.

خلاقیت، رشد فکری و ذوقی و آموزش کار اجتماعی کودکان از ویژگی‌های بارز فعالیت‌های کانون است

وی خلاقیت، رشد فکری و ذوقی و آموزش کار اجتماعی کودکان را از ویژگی‌های بارز فعالیت‌های کانون عنوان کرد و افزود: فرزندان ما به خاطر زندگی آپارتمان‌نشینی و نوعی حبس در خانه‌ها مهارت‌های لازم برای زندگی اجتماعی را فرانمی‌گیرند درحالی‌که کانون یکی از راه‌حل‌های این مسئله است.

مشاور استاندار تصریح کرد: ظرفیت کانون گسترده‌تر از اعضای فعلی است و خانواده‌ها و مدارس از این ظرفیت مؤثر استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های فرهنگی هنری کانون مورد حمایت فرمانداری اردبیل است و با واگذاری زمین از سوی شهرداری و شورای شهر، مشخص شدن پیمانکار و تخصیص اعتبارات اولیه کار ساخت پردیس فرهنگی هنری کانون در اردبیل آغاز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =