کد خبر: 346866
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
چهارگروه از چهارمحال و بختیاری در رویداد کتابال برگزیده شدند

گروه‌های «نسترن»، «گزل‌آی (ماه زیبا)»، «پروانه‌های سبک‌بال» و «مرواریدهای درخشان» به نمایندگی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در رویداد ملی کتابال برای سال ۱۴۰۳ برگزیده شدند .

به گزارش روابط عمومی کانون چهارمحال و بختیاری در طرح ملی کتابال، ۶۶۴ گروه از اعضای باشگاه کتاب‌خوانی دختران کانون در نخستین گام این رویداد شرکت کردند که ۷۰ گروه به‌عنوان برگزیده استانی معرفی شد و از این میان ۴ گروه دختران از استان به رده کشوری راه پیدا کرد که باید با ۶۶ گروه دیگر به رقابت بپردازند.

گروه‌های برگزیده‌، در چهار روز متوالی به‌صورت مجازی طرح‌های خود را ارایه و داوران به‌صورت برخط این طرح‌ها را ارزیابی و داوری می‌کنند و در پایان آبان ۱۴۰۳، گروه‌‎‌های برگزیده‌ی کشوری در هفته کتاب و کتاب‌خوانی معرفی و قدردانی خواهند شد.

بر این اساس گروه نسترن با تسهیل‌گری پروین‌کوهی‌پور از مرکز شماره سه شهرکرد، گروه گزل‌آی(ماه‌زیبا) با تسهیل‌گری فاطمه‌آذری از مرکز بن، گروه پروانه‌های سبک‌بال با تسهیل‌گری پریسا اردشیری از مرکز لردگان و گروه مرواریدهای درخشان با تسهیل‌گری صغری عالی‌پور از مرکز سورشجان، گروه‌های راه‌یافته از استان چهارمحال و بختیاری به بخش کشوری این طرح می‌باشند.

همچنین هیات داوران استان چهارمحال و بختیاری ۶  گروه از مراکز فرهنگی هنری مجتمع، فارسان، فرادنبه، باباحیدر، گندمان و شماره دو شهرکرد را به عنوان گروه‌های شایسته‌ی تقدیر معرفی کرد.

داوری مرحله‌ی استانی رویداد ملی کتابال را فاطمه‌صالحی، فرخنده‌شهریاری و زیباعلیخانی از کارشناسان فرهنگی و ادبی استان  برعهده داشتند.

یادآوری می‌شود رویداد ملی «کتابال» ویژه اعضای باشگاه کتاب‌خوانی دختران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری و مشارکت جمعیت دختران ایران زمین، می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =