کد خبر: 346876
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷
جشن بزرگ هفته‌ی ملی کودک در شهرستان گناباد

بیش از ۲۰۰۰ کودک با حضور مربیان مراکز ثابت و سیار گناباد در جشن‌های بزرگداشت هفته‌ی ملی کودک از فعالیت‌های کانون بهره‌مند شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، اعظم خزاعی مسئول مرکز فرهنگی شماره ۲ گناباد در توضیح این خبر گفت: جشن هفته ملی کودک برای کودکان روستای بیلند در مجتمع حسینیه و مهدیه این روستا با همکاری و مشارکت مربیان مراکز ثابت و سیار شهرستان گناباد برای حدود ۶۰۰ نفر از نوباوگان و کودکان روستای بیلند برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این جشن که با همکاری دهیاری و کتابخانه روستا برگزار شد کودکان از برنامه‌های شادی چون اجرای قصه‌ی نمایشی عرعرو و قارقاری، شعرخوانی، دف نوازی، قصه گویی و بازی و سرگرمی لذت بردند. این برنامه‌ها توسط مربیان و اعضا ارشد اجرا شد و در پایان نیز با اهداء هدایایی از طرف دهیاری روستا از کودکان تقدیر شد.

خزاعی در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های برگزار شده توسط همکاران مراکز ثابت و سیار گناباد در ایام هفته‌ی ملی کودک گفت: جشن دیگری نیز در این ایام برای ۱۵۰۰ نفر از کودکان ۳ تا ۹سال گناباد برگزار گردید.  در این جشن که با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان، نیروی انتظامی و هیئت رزمندگان اسلام برگزار شد کودکان میهمان شعرخوانی، بازی و سرگرمی، مسابقه و ایستگاه نقاشی شدند و با اهداء هدایایی به کودکان برنامه پایان یافت.

جشن بزرگ هفته‌ی ملی کودک در شهرستان گناباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =