کد خبر: 346884
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
قطار قصه گویی کانون به شهر ازنا درلرستان رسید

سومین نشست قصه و قصه گویی در راستای برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در شهر ازنا دراستان لرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ سومین نشست قصه و قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با حضورعلاقمندان به هنرقصه گویی، کودکان ونوجوانان، خانواده ها و جمعی از مسئولان در امام زاده قاسم(ع) شهرستان ازنا برگزارشد.
دراین آیین برنامه های مختلفی انجام شد که می توان به سخنرانی رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان و منوچهر حسنی شهردار ازنا، معرفی بخش های مختلف جشنواره توسط معاون فرهنگی اجرایی کانون، دکلمه شعر، خوانش مقاله و اجرای قصه گویی می توان اشاره کرد.  
درقسمتی از نشست قصه و قصه گویی رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از کودکان ونوجوانان، خانواده ها، هنرمندان و مسئولان حاضر در برنامه و محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیسم گفت: امروز سومین نشست قصه و قصه گویی در راستای برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون اجرا شد.

قطار قصه گویی کانون به شهر ازنا درلرستان رسید


داوری اظهارداشت: درراستای برگزاری جشنواره بین المللی قصه گویی فعالیت های مختلفی با همراهی سایردستگاه های دولتی و نهادهای مردمی دراستان در حال انجام است که این نشست ها در نهایت به برگزاری جشنواره استانی درخرم آباد خواهد رسید.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان افزود: درگذشته پدربزرگ ها و مادربزرگ ها داستانهای زیادی را با قصه گویی برای فرزندان نقل می کردند و با این هنر می توان مسائل تربیتی را به کودکان ونوجوانان انتقال داد.
دربخش بعدی این ویژه برنامه منوچهر حسنی شهردار ازنا ضمن تقدیر و تشکراز مدیرکل کانون استان و مسئول و مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون ازنا به خاطر اجرای فعالیت های فرهنگی هنری درطول سال و برنامه ریزی و اجرای برنامه دراین امام زاده قاسم(ع) گفت: دراین برنامه کودکان ونوجوان علاوه بر آشنایی با قصه گویی با اماکن فرهنگی و تاریخی نیز آشنا می شوند.

قطار قصه گویی کانون به شهر ازنا درلرستان رسید


وی افزود: برنامه هایی که با حضور بچه ها درکنار مسئولان برگزار می شود باعث ایجاد صمیمیت، محبت و در نهایت رشد فرهنگی درجامعه خواهدشد.
در قسمتی از این برنامه سمیه امیری معاون فرهنگی اجرایی کانون لرستان نیز به معرفی بخش های مختلف جشنواره، نوع انتخاب قصه، اجرا و... پرداخت و درادامه نمایش طنز «گرگ کتاب خوان» توسط جمشیدنادعلی هنرمند پیشکسوت و همکار بازنشسته کانون لرستان اجرا شد و قصه گویان حاضر در برنامه به قصه گویی پرداختند و رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان از منوچهر حسنی شهردار ازنا، به خاطرحمایت و همراهی با مرکز فرهنگی هنری کانون این شهر تجلیل کرد.
در حاشیه برگزاری نشست قصه و قصه گویی نشست فرهنگی با حضور رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان، معاون فرهنگی اجرایی و کارشناسان ستادی استان با همکاران مرکزفرهنگی هنری ازنا و عوامل اجرایی این مراسم برگزارشد.
درسومین نشست قصه وقصه گویی کانون پرورش فکری لرستان منوچهر حسنی شهردار ازنا، سیدمسعودصالحی رییس شورای شهر، روح اله هداوند و میلادپولادوند از شهرداری، نیما فرزین از اداره میراث فرهنگی و حسین دالوند از بنیاد مسکن در جمع علاقمندان به هنرقصه گویی حضورداشتند.

قطار قصه گویی کانون به شهر ازنا درلرستان رسید

قطار قصه گویی کانون به شهر ازنا درلرستان رسید

قطار قصه گویی کانون به شهر ازنا درلرستان رسید

قطار قصه گویی کانون به شهر ازنا درلرستان رسید


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =