کد خبر: 346893
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
بازدید 30
کرمان میزبان گردهمایی کارشناسان مسئول و کارشناسان فرهنگی کانون

گردهمایی سراسری کارشناسان مسئول و کارشناسان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۸ تا ۳۰ مهر ۱۴۰۳ در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این گردهمایی با هدف ایجاد وحدت رویه و انسجام در عملکرد استان‌ها، هم‌سویی و ارتقای فکری و عملی نیروی انسانی و تبادل تجربه و تشریک ‌مساعی برای ارتقای سطح برنامه­‌ها و عملکرد در استان‌ها از سوی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

بر همین اساس، تشکیل کمیسیون‌های فرهنگی با موضوع‌های فرهنگی و ارائه‌ی نتایج در قالب شش کمیسیون، برگزاری دوره‌ی آموزشی با عنوان «مدیریت و رهبری سازمانی»، تبیین سیاست‌ها، رویکردها و اهداف کانون، تبیین شرح وظایف کارشناسی و شیوه‌های نظارت بر مراکز فرهنگی (گفت‌وگومحور)، تبیین رویکردها و برنامه‌های بخش «کانون‌یاران» و جلسه‌ی پرسش و پاسخ با فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون و بیان تجربه‌های موفق استان‌ها از جمله برنامه‌های این گردهمایی سراسری به شمار می‌شود.

موضوع کمیسیون‌های فرهنگی «کتابخانه‌های سیار و پستی، سامانه جامع عملکرد مراکز، ظرفیت‌های مردمی و شورای خانواده، کانون‌یاران، مراکز الگو و باشگاه‌های نوجوانان» تعیین شده است.

همچنین زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بازدید از معدن و کارخانه مس سرچشمه و بازدید از خانه حاج آقا علی، برنامه‌های جنبی گردهمایی سراسری کارشناسان مسئول و کارشناسان فرهنگی کانون است.

یادآوری می‌شود گردهمایی سراسری کارشناسان مسئول و کارشناسان فرهنگی کانون پرورش فکری در شهر سرچشمه استان کرمان برگزار می‌شود.

کرمان میزبان گردهمایی کارشناسان مسئول و کارشناسان فرهنگی کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =