کد خبر: 346905
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
بازدید 13
دو ویژه‌برنامه در مراکز فرهنگی و هنری شریفیه و شماره دو آبیک

مراکز فرهنگی و هنری شریفیه و شماره دو آبیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین دو ویژه‌برنامه برای اعضای خود اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان قزوین اجرای ویژه برنامه روز استاندارد و برگزاری یک کارگاه هنری از آخرین برنامه‌های مراکز فرهنگی و هنری کانون در ماه مهر ۱۴۰۳ است.

مرکز فرهنگی و هنری کانون شریفیه  یک ورک‌شاپ(کارگاه آموزشی) هنری با حضور یکی از مدرسان پیشکسوت مینیاتور، تذهیب وپاپیه ماشه برگزار کرد.

 در این نشست که با همکاری دو مرکزفرهنگی و هنری شریفیه و الوند برگزار شد، با هدف آشنایی اعضا و اولیا با هنر سنتی ایرانی تذهیب و زمینه‌سازی برای کارگروهی هنری کارگاه آموزش موتیوهای سنتی برگزار شد.

در این برنامه ۷۰ مهمان شامل اعضا و خانواده ایشان حضور داشتند و درادامه نماهنگ معرفی آثار مهمان ویژه به نمایش درآمد و اعضا در یک کارگاه به اجرای طرح گلابتون پرداختند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون آبیک به مناسبت روز استاندارد ویژه‌برنامه‌ای را برای دانش‌آموزان دبستان پسرانه اندیشه برگزار کرد.

این برنامه شامل فعالیت‌های مختلفی مانند ساخت کاردستی کلاژ طرح استاندارد، معرفی علامت استاندارد با مواد غذایی با اجرای نمایش فروشگاه همراه بود. در پایان به اعضا کلاه‌هایی با علامت استاندارد اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =