راه اندازی مرکز فرهنگی هنری کودک و نوجوان در رودان یک ضرورت است

جلسه شورای شهر رودان با موضوع راه های حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جلسه شورای شهر شهرستان رودان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، راه های بررسی حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جلسه شورای شهر رودان مورد بررسی قرارگرفت.

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان در این نشست ضمن توضیح ماموریت سازمانی کانون تشریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل ۲۲ مرکز ( ثابت، پستی و سیار) در استان هرمزگان می باشد. و عدم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری رودان را خسران برای آینده تربیتی و پرورشی کودکان و نوجوانان این منطقه دانست.

پشتکوهی تلاش های مجدانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را جهت دسترسی همه ی کودکان و نوجوانان به خدمات اثر بخش کانون را ضروری دانست و ایجاد مرکز فرهنگی هنری در منطقه رودان را مطالبه کرد.

راه اندازی مرکز فرهنگی هنری کودک و نوجوان در رودان یک ضرورت است

گفتنی است رئیس و شورای شهر رودان آمادگی خود را برای پیگیری به عنوان مطالبه کودک و نوجوان اعلام کرده و اذعان داشتند تمامی راه های ممکن را برای تحقق این مهم در دست بررسی قرار می دهند و مقرر شد جلساتی با مسئولین ذیربط استان و شهرستانی برگزار گردد تا امکان حضور کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان صورت پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =