نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های کانون زبان در کرمانشاه

نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های کانون زبان در کرمانشاه، با بررسی تبیین اهداف و برنامه‌ها با هم‌فکری و هم‌افزایی، برای ایجاد بسترهای مناسب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های کانون زبان در کرمانشاه، با بررسی تبیین اهداف و برنامه‌ها با هم‌فکری و هم‌افزایی، برای ایجاد بسترهای مناسب برگزار شد.

محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان بیان داشت: یکی از وظایف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حمایت از مجموعه کانون زبان است و استان کرمانشاه در سال‌های اخیر تلاش کرده با حمایت از این مجموعه، شرایطی را جهت حضور بهتر و بیشتر کودکان و نوجوانان و عموم افراد جامعه در این مجموعه فراهم کند.

نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های کانون زبان در کرمانشاه

وی ادامه داد: در همین راستا شورایی تحت عنوان "شورای هماهنگی کانون زبان" در استان کرمانشاه تشکیل شده که در این شورا به دنبال آن هستیم تا با هم‌فکری و هم‌افزایی، برای ایجاد بستر مناسبی برای حضور همکاران کانون زبان و زبان‌آموزان در مجموعه آموزشی_تربیتی، تلاش کنیم.

زنجانی تصریح کرد: در اولین نشست ضمن تاکید دو طرف بر فراهم‌سازی شرایط مطلوب نسبت به مشکلاتی که در مجموعه کانون زبان که در حال حاضر به جهت فعالیت مدارس و شیفت صبح در این مراکز بوده، مورد بررسی قرار گرفت و راه‌کارهای هم برای حل مشکلات ارائه شد و ان‌شاءالله برنامه‌ریزی به گونه‌ای خواهد بود که بتوانیم از ظرفیت این مدارس برای فعالیت‌های بیشتر کانون زبان و کانون پرورش فکری، استفاده کنیم.

نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های کانون زبان در کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =