کد خبر: 346930
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نشست با مربیان پاره‌وقت کانون کرمانشاه

نشست با مربیان پاره‌وقت با حضور مدیرکل و مسئولان کانون کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نشست با مربیان پاره‌وقت با حضور مدیرکل و مسئولان کانون استان برگزار شد.

محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان در جمع مربیان پاره‌وقت مراکز کرمانشاه، گفت: با توجه به اتفاقی که به همت مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رقم خورد، شاهد بودیم که بعد از سال‌ها، تبدیل وضعیت نیروهای پاره‌وقت، مراحل نهایی خودش را در حال طی کردن می‌باشد.

نشست با مربیان پاره‌وقت کانون کرمانشاه

وی افزود: در همین راستا نشستی را با این همکاران در مجموعه کانون استان کرمانشاه داشتیم که ضمن تبریک به این عزیزان و تاکید شد که لازم است ان‌شاءالله با نگاهی نو و با حالی تازه در مجموعه کانون پرورش فکری پیش بروند.

زنجانی خاطرنشان کرد: در این نشست، مسائل این تبدیل وضعیت مورد بررسی قرار گرفت، شرایط بعد از این تبدیل وضعیت و اینکه به چه صورت از حضور همکاران در کانون استفاده خواهد شد نیز مورد بررسی قرار گرفت.

نشست با مربیان پاره‌وقت کانون کرمانشاه

مدیرکل کانون استان تصریح نمود: همچنین در این نشست تاکید مجددی شد بر اینکه مجموعه کانون پرورش فکری با دغدغه تربیتی و تلاش برای تعالی و رشد کودکان و نوجوانان، می‌تواند با این رویکرد جدید و حضور تمام‌وقت نیروهایی که پیش از این به‌صورت پاره‌وقت بودند، به یاری خدا اتفاقات خوبی رقم بخورد   این محقق و میسور نخواهد بود مگر به‌واسطه همدلی و همراهی‌های همیشگی این مجموعه و همکاران کانون که به اهداف سازمانی خود برسیم.

در پایان وی تاکید کرد: لازم به ذکر است که در استان کرمانشاه، ۱۲ نفر از همکاران پاره‌وقت طی فرآیندی به مراحل نهایی تبدیل وضعیت رسیدند که جا دارد از مدیرعامل مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور بابت تحقق این اتفاق تشکر نمایم.

نشست با مربیان پاره‌وقت کانون کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =