کد خبر: 346934
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۶
سفیران فرهنگی به یاری کانون آمدند

۴۸عضو فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با فعالیت در مدارس،به یاری کانون آمدند تا سفیران فرهنگی کانون در مدارس باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، «نرگس برهمند»کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به فعالیت ۴۸ کانون یار در مدارس استان اشاره کرد و گفت:در حال حاضر هر یک از مراکز ثابت، ۴ کانون یار دارد که به عنوان سفیران کانون در راستای معرفی فعالیت ها و هدایت دانش آموزان مستعد برای بهره مندی از برنامه های مراکز و حضور در رویدادهای مختلف کانون گام برمی دارند. «برهمند»هم چنین به نشست هایی که مراکز با مدیران مدارس و والدین برای توجیه کانون یاران برگزار شده است، اشاره و تصریح کرد:در نظر داریم جلسه ای در هفته نوجوان با کانون یاران برگزار کنیم تا این سفیران فرهنگی، گزارشی از روند فعالیتها و چالش های پیش رو ارائه دهند.

وی توانمندسازی مخاطبان در بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های کتابخانه، ایجاد خلاقیت و نوآوری و کسب مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان، انس‌دادن دانش‌آموزان با مطالعه و کتاب‌خوانی، ایجاد لذت در یادگیری و بهره‌گیری از فعالیت‌های متنوع برای یادگیری به شیوه غیرمستقیم را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

سفیران فرهنگی به یاری کانون آمدند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =