نوجوان کانون چهارمحال و بختیاری برگزیده‌ی پویش گلستان‌خوانی شد

در دومین دوره از پویش ملی گلستان‌خوانی که مهرماه ۱۴۰۳ در استان فارس برگزار گردید، نام مهشید نادری عضو نوجوان مرکز شهرستان بن، استان چهارمحال و بختیاری در صدر اسامی برگزیدگان این پویش جای گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، در دومین‌پویش گلستان‌خوانی که به «توفیق‌ادب» نام‌گذاری شده بود، تعداد ۲۵۲ اثر به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت ۱۲ اثر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

دبیرخانه این پویش، هدف از برگزاری آن را ارتقاء آگاهی و مهارت‌های ادبی کودکان و نوجوانان عنوان کرد و بالابردن نقش کانون در ترویج کتاب و کتاب‌خوانی و ایجاد فضایی برای تقویت کنشگری نوجوانان و آشنا کردن آنها با «گلستان» سعدی را از اهداف دیگر این برنامه نام برد.

علاقه‌مندان تا ۲۵ شهریور فرصت داشتند تا آثار خود را ارسال کنند و پس از آن آثار ارسالی در دو مرحله مورد بررسی و داوری قرار گرفت؛ و در نهایت، ۱۲ اثر از میان ۲۵۲ اثر دریافتی به‌عنوان برگزیده انتخاب شدند.

گفتنی است پس از اعلام نتایج، برگزیدگان به کارگاه‌های آنلاین خوانش متون دعوت خواهند شد تا مهارت‌های لازم را در یک فرآیند آموزشی بیاموزند.(نقل از روابط عمومی کانون استان فارس)

نوجوان کانون چهارمحال و بختیاری برگزیده‌ی پویش گلستان‌خوانی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =