کانون پرورش فکری محلی برای انجام فعالیت‌های سازنده در حوزه‌ی کودک و نوجوان

تعدادی از مسئولان شهرستان میرجاوه از مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در این شهرستان بازدید کردند و از کانون به عنوان محلی برای انجام فعالیت‌های سازنده در حوزه‌ی کودک و نوجوان نام بردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مسئولان شهرستان میرجاوه از مرکز فرهنگی‌هنری این شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن قدردانی از تلاش‌های مربیان، کانون پرورش فکری را محلی برای انجام فعالیت‌های سازنده در حوزه‌ی کودک و نوجوان دانست و گفت: رشد فکری و فرهنگی فرزندان در کانون اتفاق می‌افتد.

حجت‌الاسلام علی رئوفی‌نژاد ادامه داد: آشنایی با کتاب، نقاشی، کاردستی، قصه گویی و... باعث می‌شود کودکان و نوجوانان دنیای تازه‌ای کشف کنند.

وی سپس در جمع اعضای کانون هم در سخنان کوتاهی گفت: در مسیر توانمندی شما علاوه بر خانواده، نقش مربیان کانون پرورش فکری قابل انکار نیست و شما هر وقت موفقیتی به دست آوردید، کانون و مربیان آن را فراموش نکنید و قدر آنان را بدانید.

مربی- مسئول مرکز میرجاوه، زری ریگی، نیز، حضور مسئولان در مرکز و بازدید از فعالیت‌ها را نشانه‌ی توجه آنان به کودکان و نوجوانان دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری و همدلی، خدمت بیشتری به مخاطبان کرد.

گفتنی است در جریان این بازدید، که رییس اداره ارشاد اسلامی میرجاوه هم حضور داشت، هدیه‌هایی به اعضای مرکز اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =