کد خبر: 346998
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
فیلم کوتاه «ماجرای نقاشی»

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خوزستان، فیلم کوتاه "ماجرای نقاشی"، ماجرایی در روستای صراخیه معروف به "ونیز ایران" که با نگاهی به حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حوادث سیل خوزستان توسط معاونت فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان تهیه و تولید شد،  رونمایی و اکران شد.

این فیلم کوتاه که با اصطلاح هنری تیزر فرهنگی شناخته می‌شود در هفته ملی کودک سال جاری و با هدف معرفی فعالیت مشفقانه مربیان سیار روستایی و هنر عریق و اَنیق قصه‌گویی در کانون، در روستای صراخیه شهرستان شادگان تهیه و تولید شد.

 این تیزر فرهنگی ضمن معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و خاصه این روستای روی آب که به ونیز ایران معروف است، روایتی دارد از حوادث پر التهاب سیل سال ۹۸ در خوزستان و حضور به یادماندنی سرداران جبهه مقاومت، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در این روستا و ارتباط صمیمانه این فرماندهان با مردمان و کودکان این دیار که باعث تسلای خاطر داغ‌دیدگان شد. و اکنون « ماجرای نقاشی »، حکایت آلام آن روزهای کودکان ما را با حال و روز کودکان بی‌گناه غزه در این ایام، پیوند زده و محور اصلی داستان فیلمِ تهیه شده در اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان را به تصویر می‌کشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =