تجلیل از مدیرکل کانون پرورش فکری در کنگره ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد

در مراسم اختتامیه کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد از امیرسلیمان شهبازی مدیرکل کانون استان و رییس کمیته کودک و نوجوان این کنگره ملی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استانکهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم که صبح روز دوشنبه ۳۰ مهرماه در سالن جرجانی با حضور مسئولان ارشد استانی و مقامات کشوری در یاسوج برگزار شد، از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکا و نوجوانان به عنوان رییس کمیته کودک و نوجوان تجلیل شد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان در این مراسم گفت: آرامش و امنیت کنونی را مدیون خون مطهر شهدا هستیم و اگر یاد این شهدا را نگه نداریم دشمن برنامه دیگری در ذهن خود خواهد داشت و جنایت کارانی را به عنوان قهرمان معرفی می‌کنند.
سردار عبدالرضا آزادی مسول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج نیز در این آیین با قدردانی از دست اندرکاران کنگره ملی شهدای استان گفت: تولیدات و برنامه‌های بسیار ارزشمند دومین کنگره ملی شهدای استان در تراز خیلی بالا بود.
وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری این ذخیره باید حفظ شود گفت: پشتوانه ما شهدا هستند و من اختتامیه این کنگره را افتتاح آغاز کنگره سوم می‌دانم که با تدبیر مقام معظم رهبری هر ۵ سال یکبار برگزار می‌شود.
سردار آزادی افزود: کارهای خوبی در سطح استان انجام گرفت، اما خلاء رمان برای نوجوانان احساس می‌شود که رشادت‌های شهیدان و رزمندگان برای برای این نسل با زبان ساده بیان کنند. 
پیوست کودک‌ونوجوان برای تمامی اجلاسیه‌ها در شهرستان‌ها، تالیف چند جلد کتاب، برگزاری ایستگاه نقاشی در حاشیه برنامه فصل شیدایی ،تجلیل از خانواده های شهدای نوجوان، برگزاری مهرواره های در خصوص ایثار و شهادت از برنامه هایی بود که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کنگره ملی ۲ هزار شهید استان برگزار کرد. 
دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد ۱۸ و ۱۹ شهریور امسال در یاسوج برگزار شد.

تجلیل از رییس کمیته کودک و نوجوان در کنگره ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =