برای حضور در جشنواره فرهنگی هنری «فردخت» از مدیرکل کانون استان اردبیل تقدیر شد

در آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان اولین جشنواره فرهنگی هنری «فردخت» در استان اردبیل، از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای حضور و مشارکت در برگزاری این رویداد تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، آئین پایانی نخستین دوره جشنواره فرهنگی هنری و دانش‌بنیان فردخت روز یکشنبه ۲۹ مهرماه با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع)، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نیز جمعی از هنرمندان، طراحان، فعالین مد و لباس استان در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این آیین که با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف ادامه یافت، از دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان که در امر برگزاری این رویداد فرهنگی هنری مشارکت داشتند، تجلیل به عمل آمد و به همین منظور ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان از سوی غلامحسین محمدی اصل، مورد تقدیر قرار گرفت.

گفتنی است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از دستگاه‌های فرهنگی فعال در برگزاری رویدادهای مختلف استانی است و همکاری مناسبی با دیگر نهادها در اجرای برنامه‌های مناسبتی ملی و مذهبی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =