بازدید فرماندار از مرکز فرهنگی‌هنری سیب و سوران(سیستان و بلوچستان)

فرماندار و تعدادی از مسئولان شهرستان سیب و سوران از مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در این شهرستان بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، فرماندار و تعدادی از مسئولان شهرستان سیب و سوران از مرکز فرهنگی‌هنری این شهرستان بازدید کردند.

فرماندار در سخنان خود به اهمیت فعالیت‌های کانون برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: با انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون می‌توانیم به کودکان و نوجوانان آگاهی ببخشیم و راه را بر وقوع بسیاری از مشکلات در آینده ببندیم.

فرشاد گرگیج با ابراز خرسندی از پویایی همکاران مرکز، اظهار امیدواری کرد کودکان و نوجوانان بیشتری به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیایند تا چهره‌ی فرهنگی شهر هم جلوه‌ی تازه‌ای به خود بگیرد.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان، پوریا خواجه درگی، نیز در سخنان کوتاهی با اشاره به پیشینه‌ی کانون خود، خاطره‌هایی از روزهای عضویت در کانون تعریف کرد و چند پیشنهاد فرهنگی برای موضوع نقاشی کودکان، در کارگاه‌ها، ارایه کرد.

گفتنی است در جریان بازدید از مرکز و فعالیت‌های آن، بخش کاردستی‌هایی که اعضا از مواد دورریختنی ساخته بودند، بسیار مورد توجه حاضران قرار گرفت.

بازدید فرماندار از مرکز فرهنگی‌هنری سیب و سوران(سیستان و بلوچستان)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =