کارگاه خودباوری نوجوانان در مرکز ثلاث‌باباجانی

کارگاه خودباوری نوجوانان در مرکز ثلاث‌باباجانی، در راستای برنامه‌های ماه کودک و نوجوان در کانون کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، کارگاه خودباوری نوجوانان در مرکز ثلاث‌باباجانی، در راستای برنامه‌های ماه کودک و نوجوان در کانون کرمانشاه برگزار شد.
 
ماه کودک و نوجوان و در نظر گرفتن ویژه آن در برنامه‌های جاری کانون پرورش فکری استان کرمانشاه فرصتی‌است تا به شکل جدی‌تری به کار در حوزه کودک و نوجوان پرداخته شود و این قشر آینده‌ساز را بیشتر مورد توجه قرار داد و محوریت این عزیزان را نیز به دیگر دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد و مشارکت آنها را در این‌خصوص جلب نمود تا با هم‌افزایی با دیگر سازمان‌ها بتوان اتفاقات خوبی را برای کودکان و نوجوانان که از ارکان اصلی جامعه هستند رقم زد.

کارگاه خودباوری نوجوانان در مرکز ثلاث‌باباجانی

یکی از راه‌های موفقیت هر انسانی در زندگی، داشتن اعتماد به نفس است؛ همچنین دوره نوجوانی دارای فراز و نشیب‌هایی است که برای رویارویی با آنها باید اطلاعاتی داشته باشد و به توانایی‌هایی که خداوند به او عطا کرده، با دیده مثبت بنگرد و تمام تلاش خود را به‌کار گیرد تا از استعدادهای خود در بهترین مسیر استفاده کرده و موفق شود.
نوجوانان در سن حساسی هستند؛ اگر توسط دیگران مخصوصا" خانواده و نزدیکان خود مورد تمسخر واقع شوند، غالبا" اعتماد به نفس خود را از دست داده و با دیده منفی به خود و توانایی‌های خویش می‌نگرند و همین حس منفی باعث پسرفت آنها در زمینه‌های مختلف زندگی اعم از زمینه‌های علمی و اجتماعی می‌شود.

بر همین اساس با توجه به ضرورت موضوع و به مناسبت در پیش بودن هفته نوجوان، بازدید و حضور مدارس متوسطه دوم عصمت و هاجر از مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ثلاث‌باباجانی در دستور کار برنامه‌های جاری مرکز قرار گرفت و به همین مناسبت برگزاری کارگاه خودباوری برای دانش آموزان این مدارس، صورت پذیرفت و پس از ارائه مباحث، نشست پرسش و پاسخ با محوریت نوجوانان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =