کد خبر: 347113
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷
بازدید 26
پیوند آموزش و خلاقیت با فعالیت‌های فرهنگی

 طرح «کانون مدرسه» با هدف تقویت خلاقیت هنری و آشنایی دانش‌آموزان با فعالیت‌های فرهنگی، با حضور ۱۹ دانش‌آموز پایه ششم مدرسه حضرت زهرا (س) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز بیرم برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در یکم‌آبان ۱۴۰۳، طرح «کانون مدرسه» با حضور ۱۹ دانش‌آموز از پایه ششم مدرسه حضرت زهرا (س) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز بیرم برگزار شد.

 این طرح با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فعالیت‌های فرهنگی کانون و پرورش خلاقیت‌های هنری و ادبی آن‌ها به اجرا درآمد.

در این بازدید، بخش‌های متنوعی برای ایجاد انگیزه و تقویت مهارت‌های دانش‌آموزان طراحی شده بود که هر کدام با اهداف آموزشی و تربیتی ویژه‌ای برگزار شدند.

معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با هدف آشنایی دانش‌آموزان با ساختار و فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی این نهاد، معرفی کتاب «کشک‌های خفن» با هدف ترویج کتاب‌خوانی و افزایش علاقه دانش‌آموزان به مطالعه و ادبیات کودک، مسابقه خوانش و نمایش خلاق از کتاب با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی، خلاقیت در ارائه و بالا بردن اعتماد به نفس دانش‌آموزان، از جمله برنامه های اجرا شده در این بازدید بود.

ادابازی و آشنایی با مشاهیر و اماکن تاریخی، نقاشی خلاق با آب و نمایش فیلم آموزشی نیز با اهداف تقویت مهارت‌های ارتباطی، افزایش خلاقیت و آشنایی دانش‌آموزان با تاریخ و فرهنگ ایران و مشاهیر برجسته، و تقویت درک بصری و ایجاد انگیزه‌های جدید برای یادگیری بیشتر برگزار شد.

در پایان برنامه نیز مسابقه کاردستی با موضوع پرچم فلسطین با محوریت همبستگی با ملت فلسطین و تقویت مهارت‌های دستی و هنری دانش‌آموزان اجرا گردید.

این برنامه که با استقبال دانش‌آموزان و مربیان مواجه شد؛ و گامی مؤثر در جهت تقویت خلاقیت‌های هنری و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در میان کودکان و نوجوانان به شمار می‌رود.

پیوند آموزش و خلاقیت با فعالیت‌های فرهنگی

پیوند آموزش و خلاقیت با فعالیت‌های فرهنگی

پیوند آموزش و خلاقیت با فعالیت‌های فرهنگی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =