کارگروه فابک کانون کرمانشاه به‌عنوان کارگروه برتر مجمع عالی حکمت اسلامی

کارگروه فابک کانون کرمانشاه به‌عنوان کارگروه برتر مجمع عالی حکمت اسلامی انتخاب شد و با تقدیر از مدیرکل کانون استان، افتخاری دیگر برای این مجموعه رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، کارگروه فابک کانون کرمانشاه به‌عنوان کارگروه برتر مجمع عالی حکمت اسلامی انتخاب شد و با تقدیر از مدیرکل کانون استان، افتخاری دیگر برای این مجموعه رقم خورد.

در متن لوح تقدیر مجمع عالی حکمت اسلامی، چنین آمده‌است:

مدیر محترم کارگروه فلسفه اسلامی برای کودکان و نوجوانان مجمع عالی حکمت اسلامی دفتر کرمانشاه، جناب آقای دکتر محمد خیاط‌زنجانی

خدای را شاکریم که با فعالیت‌های ارشمند حضرتعالی در جهت فعال‌سازی موفق کارگروه فلسفه اسلامی برای کودکان و نوجوانان (فابک) مجمع عالی حکمت اسلامی دفتر کرمانشاه، این گروه علمی اقدامات درخوری را سامان داده است.

اکنون که بر اساس ارزیابی‌ها، گروه فابک به‌عنوان گروه برتر در فعالیت‌های علمی این دفتر انتخاب شده است، این موفقیت را به حضرتعالی و همکاران ارزشمند گروه، تبریک گفته و این لوح سپاس به پاس تقدیر از زحمات حضرتعالی تقدیم می‌گردد.
امید است در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و با تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه شما و همکاران عزیز، شاهد پویایی و موفقیت هر چه بیشتر این گروه علمی باشیم.

حبیب‌الله غفوری رئیس شورای برنامه‌ریزی و نظارت مجمع 
حسین صدیقی مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =