کد خبر: 347194
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
بازدید 18
برگزاری نشست تخصصی مهارت‌های ارتباطی با موضوع «مهارت خوب شنیدن»

نشست تخصصی مهارت‌های ارتباطی با موضوع «مهارت خوب شنیدن» با حضور رضا هوشمند مدرس مهارت‌های ارتباطی و توسعه فردی، اولیا و مربیان مراکز فرهنگی هنری دامغان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان سمنان، نشست تخصصی مهارت‌های ارتباطی با موضوع «مهارت خوب شنیدن» با حضور رضا هوشمند مدرس مهارت‌های ارتباطی و توسعه فردی، اولیا و مربیان مراکز فرهنگی هنری دامغان در کانون پرورش فکری شماره۲ دامغان برگزار شد.

محبوبه صرفی، مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری دامغان۲ گفت: در این نشست هوشمند در مورد تفاوت شنیدن و گوش دادن صحبت کرد و توضیح داد که شنیدن، یک بحث کاملاً‌ فیزیولوژیک است و صرفاً به معنای فعال شدن سنسورهای شنوایی ما در اثر امواج صوتی است و گوش دادن یک مهارت شناختی است و فعالیتی ذهنی و تحلیلی به حساب می‌آید.

صرفی بیان کرد: هوشمند برای والدین در این نشست یادآور شد که ما حرف‌های زیادی را می‌شنویم اما به حرف‌های کمی گوش می‌دهیم پس به آنان توصیه شد که وقتی طرف مقابل به‌خصوص فرزندان آن‌ها صحبت می‌کنند، ارتباط چشمی را حفظ کنید و گاهی هم به نشانه‌ی تایید، سر خود را تکان دهید.

وی افزود:  نشست‌های تخصصی مهارت‌های ارتباطی بصورت ماهانه با حضور اعضا، والدین و اولیا تربیتی در مرکز فرهنگی شماره۲ دامغان برگزار می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =