مریم بابایی، دانه دانایی در دل کودکان کاشت

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با انتشار پیامی درگذشت مریم بابایی مربی پیشکسوت کانون تفرش در استان مرکزی را به خانواده آن همکار تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی، حامد علامتی در این پیام، همکار بازنشسته و مربی مرکز شماره ۱ کانون تفرش را همکاری فرزانه و بانوی ارجمندی توصیف کرده است که سالیان پی‌درپی با مهر فراوان دانه دانایی، اندیشه، انسانیت و خداباوری را در دل کودکان و نوجوانان این سرزمین کاشت.

او ضمن ابراز هم‌دردی با خانواده گران قدر آن همکار تصریح کرده است: ایشان اینک از این جهان خاکی رخت بربسته است اما حاصل تلاش و تعهدش، فردایی روشن و تابناک برای آینده‌سازانی است که در کنارش بالیدند و از محضرش به دروازه آگاهی رسیدند.

مریم بابایی مربی فرهنگی مرکز کانون تفرش در استان مرکزی، متولد سال ۱۳۴۱ و دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی بود که پس از سال‌ها خدمت به عنوان مربی فرهنگی کانون تفرش در سال ۱۳۹۱ به افتخار بازنشستگی نایل و بازنشسته شده بود.

او  روز چهارم آبان ۱۴۰۳ در سن ۶۲ سالگی بر اثر عارضه قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

متن کامل پیام تسلیت حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شرح زیر است:

خانواده ارجمند زنده‌یاد بانو مریم بابایی!

خبر درگذشت همکار فرزانه حاجیه خانم مریم بابایی، مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک تفرش در استان مرکزی، موجب تاثر و اندوه فراوان در میان همکاران شد.

بانوی ارجمندی که سالیان پی‌درپی با مهر فراوان دانه دانایی، اندیشه، انسانیت و خداباوری را در دل کودکان و نوجوانان این سرزمین کاشت.

ایشان اینک از این جهان خاکی رخت بربسته است اما حاصل تلاش و تعهدش فردایی روشن و تابناک برای آینده‌سازانی است که در کنارش بالیدند و از محضرش به دروازه آگاهی رسیدند.

ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده گران‌قدر آن سفرکرده، یاد و خاطره‌اش را گرامی می‌داریم و آرزو می‌کنیم روحش در جوار رحمت و مهربانی خداوند بلند مرتبه شاد و در آرامش باشد.

حامد علامتی

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =