برنامه‌ریزی فعالیت‌های گرامی‌داشت روز نوجوان در کانون کهگیلویه و بویراحمد

کارشناسان و مربیان کانون کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای فرهنگی به برنامه‌ریزی فعالیت‌های گرامی‌داشت روز نوجوان و راهپیمایی روز ۱۳ آبان پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل کانون استان در این نشست گفت: هفته نوجوان به دلیل اهمیت دوران نوجوانی و توجه به نیازها و علاقه‌مندی‌های این قشر برای کانون که به‌ نام کودک و نوجوان است، اهمیت دارد.

امیرسلیمان شهبازی در ادامه به سیاست نوجوان محوری به عنوان یکی از سیاست‌های مدیرعامل محترم کانون در سال جاری اشاره کرده و افزود توجه به برنامه‌های نوجوانان باید جایگاه ویژه ای در کانون استان داشته باشد.

تاکید بر پایدارسازی اعضای نوجوان با فعالیت های جذاب و متنوع، برگزاری مهرواره عکاسی" نوجوان و آینده روشن"، نشست های تبیینی برا نوجوانان , معرفی وقایع و ... از جمله برنامه‌هایی بود که از روز هشتم آبان ماه هم‌زمان با هفته نوجوان و روزی که به علت سالروز شهادت شهید فهمیده، به عنوان روز نوجوان نام‌گذاری شده است،  آغاز شده و تا روز دانش آموز، ۱۳ آبان ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

در ادامه این جلسه کارشناسان حوزه‌های مختلف ستادی و نماینده مراکز کانون استان به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود در خصوص دستورهای این جلسه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =