آیین تجلیل از گروه سرود نوجوانان مرکز فرهنگی، هنری موچش

آیین تجلیل از گروه سرود اعضای نوجوان مرکز فرهنگی، هنری موچش با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری استان کردستان و همچنین دیگر مسئولان ادارات شهرستان موچش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان: روز پنجشنبه سوم آبان ۱۴۰۳ مدیر کل کانون استان کردستان حمیدرضا گوهری با همراهی کارشناسان اداره کل در مراسمی جهت تجلیل از گروه سرود نوجوانان مرکز فرهنگی؛هنری موچش در شهرستان موچش حضور یافت.

این مراسم در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موچش با حضور بخشداری، فرمانده سپاه شهید بروجردی، شهرداری شهرستان موچش، شورای شهر، اداره بهزیستی، جهادکشاورزی، نیروی انتظامی، دهیاری و همچنین پایگاه بسیج خواهران شهرستان موچش و همچنین جمعی از اعضاء مرکز و اولیای آنها برگزار شد .

آیین تجلیل از گروه سرود نوجوانان مرکز فرهنگی، هنری موچش

در ابتدای برنامه بعد از قرائت قرآن و پخش سرود ملی، حمیدرضا گوهری با حضور در جایگاه با بیان این نکته که نوجوانان سرمایه های اصلی هر کشور بوده و باید فضایی برای ایجاد انگیزه و علاقه،حس امنیت و توجه ایجاد نمود، چه بسا در مراکز فرهنگی، هنری، استعدادهایی شکوفا می شوند که باعث افتخار یک استان و حتی کشور خواهند بود.

گوهری ضمن ابراز خشنودی از فعالیت های مرکز فرهنگی هنری موچش و موفقیت گروه سرود نوجوانان این مرکز از زحمات کلیه مربیان قدردانی کرد و از ادارات شهرستان موچش خواهان حمایت های مادی و معنوی برای کودکان و نوجوانان این شهرستان شد.

آیین تجلیل از گروه سرود نوجوانان مرکز فرهنگی، هنری موچش

در ادامه این مراسم هانیه رحیمی عضو نوجوان مرکز فرهنگی، هنری موچش قصه ایی را با عنوان مهمان های ناخوانده قصه گویی کرد، که مورد تشویق و تجلیل حضار قرار گرفت از دیگر برنامه های این مراسم اجرای گروه سرود نماهنگ «سرافرازی» توسط اعضای نوجوان دختر و پسر بود.

آیین تجلیل از گروه سرود نوجوانان مرکز فرهنگی، هنری موچش

  این نماهنگ با دو زبان کردی و فارسی با محتوای حماسی (قدرشناسی از خدمات شهید جمهور و شهیدان ملی و استانی و همچنین حماسۀ حضور مردم در انتخابات) توسط دو تن از شعرای با سابقه و مسلط به زبان کردی و فارسی سروده شد است و روایت حماسۀ خادمان ملت و قدرشناسی مردمی است که با حضور و شور و امید، همراهان همیشگی انقلابند. نماهنگ «سرافرازی» کاری مشترک از مرکز شعر و موسیقی و سیمای مرکز کردستان و گروه سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز موچش است که در ساختار ارکسترال تولید شده است.

آیین تجلیل از گروه سرود نوجوانان مرکز فرهنگی، هنری موچش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =