بازدید دوره ایی از مراکز فرهنگی، هنری استان کردستان

در راستای بازدیدهای دوره ایی، مدیر کل از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در جمع همکاران حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان: در تاریخ پنجم و ششم  آبان ۱۴۰۳ بازدیدهای دوره ایی توسط مدیرکل کانون استان کردستان از مراکز فرهنگی، هنری شهرستان های دیواندره، صاحب، مرکز شماره (۱) و شماره (۲)  سقز، مرکز شماره (۱) و شماره (۲) بانه به عمل آورد.

بازدید دوره ایی از مراکز فرهنگی، هنری استان کردستان

گوهری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش کلیه مراکز فرهنگی، هنری در فعالیت های سه ماهه تابستان گرم ۱۴۰۳ که پشت سر گذاشتند همکاران مراکز جهت برنامه ریزی کارگاه های فصل پاییز و زمستان تدابیر لازم را اتخاذ کنند و با تقویت کانون یاران و حلقه های میانی در راستای جذب اعضای جدید و امانت کتاب و تقویت نوجوانان دختر و پسر در مراکز عمل نمایند.

در ادامه بازدیدهای مدیر کل از  فضای محیط مراکز و بررسی مشکلات ساختمانی بناها، ایزوگام ، مورتوخانه و نحوه تقسیم اعتبارات تملک دارایی بررسی های لازم را به عمل آورند.

بازدید دوره ایی از مراکز فرهنگی، هنری استان کردستان

با توجه به نبود مستخدم در مرکز دیواندره جهت انرژی بخشی به مربیان، حمیدرضا گوهری با همراهی و همکاری راننده اداره کل  ومربیان مرکز در کار نظافت و جمع آوری برگ های پاییزی حیاط یاری رسان شدند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =