رشد جذب اعضای نوجوان در دستور کار مراکز قرار گرفت

رشد جذب اعضای نوجوان در تازه ترین جلسه شورای فرهنگی خراسان شمالی در دستور کار مراکز فرهنگی و هنری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، مدیرکل کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان استان در تازه ترین جلسه شورای فرهنگی استان که با حضور اعضای جلسه و مربیان مسئول مراکز ثابت و سیار به صورت مجازی برگزار شد، بر ضرورت عضویت نوجوانان در مراکز تاکید کرد و خواستار حرکت مراکز به سمت جذب بیشتر اعضای نوجوان شد.

«فرهادآقابیگی» با توجه به رویکرد کانون در زمینه رشد و پرورش فکری بر رشد سرانه امانت کتاب نیز در مراکز تا پایان سال جاری تاکید کرد و خواستار تلاش و برنامه ریزی از سوی مراکز برای تحقق این هدف مهم شد.

وی هم چنین  خواستار توسعه فعالیت های فرهنگی شاخص در هفته نوجوان و روز دانش آموز و فعالیت های مختلف در مراکز با رویکرد نماز شد.

« نرگس برهمند» کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی نیز در این جلسه به ارائه گزارش در خصوص روند فعالیت ها حول محور کمیسیون های ۶ گانه مطرح شده در گردهمایی کارشناسان فرهنگی و کارشناسان مسئول کرمان با محوریت کانون یاران، باشگاه نوجوان، سامانه جامع، مراکز سیار پستی، مراکز الگو و ظرفیت های مردمی پرداخت که  پیرو آن، تبادل نظر بین کارشناسان صورت گرفت.

لازم به ذکر است: مقرر شد اعضای حاضر در جلسه ارائه نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون محورهای کمیسیون های ۶ گانه به اداره کل ارائه دهند.

رشد جذب اعضای نوجوان در دستور کار مراکز قرار گرفت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =