کد خبر: 347242
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
نشست نوجوان پیشران در مرکز الگوی تربیتی

نوجوانان میهمان در مرکز الگوی تربیتی مجتمع شهرکرد در ایستگاه دوازدهم این مرکز، پیرامون «نوجوان پیشران» به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، طبق روال پنجشنبه‎‌های هر هفته تعدادی از نوجوانان پسر از مرکز الگوی تربیتی مجتمع شهرکرد بازدید کرده و در مورد مسائل و مشکلات امروز نوجوانان و مخصوصا مبحث «نوجوان پیشران» با مربیان کانون به گفت‌وگو پرداختند.

در این بازدید دو ساعته که با حضور۱۲ نوجوان پسر فعال به همراه معلم و دبیر آموزشگاه انجام گرفت، حاضرین همراه با هدایت و نظارت مربیان کانون به فعالیت‌های فرهنگی هنری و مسابقه و سرگرمی مشغول شدند.

این نوجوانان که در مدرسه‌ی خویش علاقه‌مند و فعال امور فرهنگی و هنری هستند، بعد از چند فعالیت فرهنگی هنری و سرگرمی دورهم گردآمدند و در مورد نوجوان تمدن‌ساز به صحبت پرداختند.

مسئول مرکز الگوی تربیتی مجتمع شهرکرد، براساس فرمایش مقام معظم رهبری در مورد مفهوم نوجوان تمدن‌ساز با اعضا صحبت و تبادل نظر کرد و سپس هرکدام از نوجوانان با درنظر گرفتن ملاک‌ها و معیارهای ذهنی خود به ارائه نقش‌شان در آینده پرداختند.

سمیه ویسی گفت: نکته جالب، چشم‌اندازی است که هرکدام از نوجوانان برای فردای خود ترسیم نموده‌اند. وی در ادامه گفت: انتخاب رشته تحصیلی و انتخاب شغل، امیدآفرینی و شور و نشاط معنوی از دیگر نکاتی بود که هرکدام از نوجوانان به آن اشاره نمودند.

ویسی در مورد اهداف این نشست‌ها گفت: جریان‌سازی فرهنگی و تکریم نگرش‌های فردی با احترام به سلیقه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نوجوانان از اهداف این سلسله از نشست‌هاست.

قابل ذکر اینکه؛ پنجشنبه‌های نشست از عنوان برنامه‌هایی است که در قالب «بسته فرهنگی گویایی»  قرار است موضوع و محور اصلی کار با نوجوان پیشران قرار بگیرد.

نشست نوجوان پیشران در مرکز الگوی تربیتی

نشست نوجوان پیشران در مرکز الگوی تربیتی

نشست نوجوان پیشران در مرکز الگوی تربیتی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =