ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خلاء کمبود امکانات آموزش و پرورش را برطرف خواهد کرد.

جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان قم عصر روز دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ به میزبانی کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان در مجتمع فرهنگی‌هنری پردیسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، علیرضا رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در جلسه شورای معاونین که عصر روز دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ به میزبانی کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد پس از بازدید از بخش های مختلف مجتمع فرهنگی‌هنری پردیسان خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های تربیتی و آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خلاء کمبود امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی در مدارس، ایجاد فضای مطلوب برگزاری کارگاه‌های گروه‌های آموزشی و … را برطرف خواهد کرد.

ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خلاء کمبود امکانات آموزش و پرورش را برطرف خواهد کرد.

بر این اساس علیرضا رحیمی به معاونین آموزش و پرورش استان، روسای نواحی و مناطق، مدیران نوسازی مدارس و دانشگاه فرهنگیان گفت: ما پس از بازدید از این مکان بهانه‌ای برای کمبود فضای جلسات، کمبود امکانات آموزشی و ... را از مدیران مدارس نمی‌پذیریم و باید بدانیم که اگر تمام مدارس ابتدایی همین محلات پردیسان به این فضا برای بازدید بیایند هنوز هم اینجا این امکان را دارد که پذیرای دانش‌آموزان باشد.

ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خلاء کمبود امکانات آموزش و پرورش را برطرف خواهد کرد.

وی با تصویب الزام مدیران نواحی به مکلف کردن مدارس جهت استفاده دانش‌آموزان از مراکز کانون تشریح کرد: برگزاری اردوهای دانش‌آموزی در مراکز دهگانه کانون با این سطح از امکانات و استفاده از مربیان فرهنگی‌ هنری ادبی کانون در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار بگیرد و چیزی که لازم است بگویم و یکی از دغدغه‌های من است برگزارکردن پرشور طرح کانون‌مدرسه است. طرح کانون‌مدرسه از نظر من بیشتر از اینکه به نفع دانش‌آموزان باشد به نفع معلمان است چرا که در این فضا هم می‌آموزند هم با شیوه‌های دیگر آموزش آشنا می‌شوند و برای دانش‌آموزان نیز تکمیل‌کننده آن‌چیزی‌است که در کلاس‌ها می‌آموزند.

در ابتدای این جلسه علیرضا خضری‌فرد مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن خوش‌آمدگویی به مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونین و دیگر میهمانان، گفت: استفاده از ظرفیت‌های کانون و آموزش و پرورش و استفاده‌ی دانش‌آموزان از این دو فضا با یک هم‌افزایی صحیح، آن چیزی است که به منویات رهبری نزدیک است. 

وی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مربوط به لزوم افزایش تعداد مراکز کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به ۱۰هزار مرکز گفت: این فرمایشات به معنی آن است که این ده مرکز که در سراسر استان وجود دارد باید به ۱۰۰ مرکز در کل استان برسد و حال با توجه به اینکه ما فقط دو درصد از دانش‌آموزان استان را تحت پوشش کانون و فعالیت‌های آن داریم قطعا با کمک شما عزیزان این عدد به ۲۰درصد خواهد رسید.

خضری‌فرد با عنوان فعالیت‌های ۶۰‌گانه در کانون گفت: این فعالیت‌ها که همگی با راهنمایی مربیان مجرب و متخصص صورت‌ می‌گیرد، راهی برای کشف استعداد و رشد دانش‌آموزان است که در سال‌های بعد با تکیه به همین کودکان و نوجوانان، شاهد شکوفایی ایران عزیز خواهیم بود.

ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خلاء کمبود امکانات آموزش و پرورش را برطرف خواهد کرد.ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خلاء کمبود امکانات آموزش و پرورش را برطرف خواهد کرد.ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خلاء کمبود امکانات آموزش و پرورش را برطرف خواهد کرد.ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خلاء کمبود امکانات آموزش و پرورش را برطرف خواهد کرد.ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خلاء کمبود امکانات آموزش و پرورش را برطرف خواهد کرد.ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خلاء کمبود امکانات آموزش و پرورش را برطرف خواهد کرد.ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خلاء کمبود امکانات آموزش و پرورش را برطرف خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =