بررسی مشکلات و ارزیابی خواندن کودکان در مناطق دو زبانه

یکصدونهمین نشست کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع سواد خواندن ۵ به «مشکلات خواندن و ارزیابی خواندن کودکان در مناطق دو زبانه» اختصاص دارد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست با حضور شیما نبی‌فر دکتری زبان‌شناسی همگانی و سمیه لیاقت دکتری سنجش آموزش، روز یک‌شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۳ تا ۱۵ در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود.

در پنجمین نشست از سلسله نشست‌های سواد خواندن به سطوح توانایی خواندن و مولفه‌هایی که کودکان برای خواندن به آن نیاز دارند تا به خواندن اصولی و با کیفیت برسند، پرداخته خواهد شد.

همچنین سبک‌های خواندن و نتایج مطالعاتی که حرکات چشم و تاثیر آن بر خواندن را بررسی کرده است در این نشست ارائه می‌شود.

تحلیل سنجش شناختی داده‌های پرلز برای کودکان دو زبانه و بررسی نتایج آموزش معلمان بر ارتقای مهارت خواندن دانش‌آموزان دو زبانه نیز از جمله مباحث مهم این نشست خواهد بود.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست از طریق فضای مجازی، می‌توانند در فضای اسکای روم به نشانی Live.kpf.ir/ch/lib با گزینه مهمان وارد شوند یا این نشست را از طریق کانال کانون پرورش فکری در نرم‌افزار شاد به نشانی shad.ir/kpf_live به‌صورت برخط دنبال کنند.

کتاب‌خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک‌شامران واقع شده است.

بررسی مشکلات و ارزیابی خواندن کودکان در مناطق دو زبانه

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الهام شایگان پور IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۹
    0 0
    چه موضوع عالی انتخاب کردید .بچه های شهر ما کثرا دو زبانه هستند و به جرات می توانم بگویم همه ی آنها در سواد خواندن و نوشتن مشکل دارند. و کلاس املای شیرین و روان خوانی جز جدا نشدنی از کارگاه های هر ترم مرکز ما است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =