به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای اطلاعرسانی انجام شده از روزهای پیش تا روز دوشنبه ۸دی ۱۴۰۳، مدیرکل کانون کرمانشاه با هماهنگی استانداری در سامانه سامد، با هدف پاسخگویی به سوالات و ابهامات مردم با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تسهیل ارتباط بین مردم و دولت، حضور یافت.
یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور، سامانه تلفنی ۱۱۱ است که همه آحاد مردم ایران، میتوانند ایدهها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواستهای خود را از دولت با آن مطرح کنند. در واقع مرکز ارتباطات مردمی با دریافت انتقادات، ایدهها و نظرات، درخواستها، شکایات و گزارشهای مردمی میکوشد تا با برقراری ارتباط پویا میان مردم و دولت و همچنین افزایش سطح دسترسی به مسئولان و کارگزاران دولت، با رویکرد حل مشکل و همفکری در برنامهریزیها؛ زمینه مشارکت تمامی اقشار جامعه را عملی سازد.
در همین راستا پاسخگویی محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری _ مرکز سامد صورت پذیرفت و مردم طی تماس با شماره تماس ۱۱۱ سوالات خود را با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرسیدند و از سوی مدیرکل به ابهامات آنها پاسخهای لازم داده شد و توضیحات لازم ارائه گردید.