به گزارش روابط عمومی ادارهکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، روز دوشنبه ۹ تیرماه، اکبر خدادادی مدیرکل کانون استان کرمان با حضور در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری، در بستر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (شماره ۱۱۱) پاسخگوی تماسهای تلفنی تعدادی از شهروندان شد.
در این برنامه که به مدت یک ساعت و نیم برگزار شد، مدیرکل کانون استان ضمن شنیدن دغدغهها، پیشنهادها و درخواستهای هماستانیها، بر رسیدگی، ثبت مطالبات و پیگیریهای لازم تأکید کرد.
براساس این گزارش، شماره تلفن ۱۱۱ سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) با هدف تسهیل ارتباط، ایجاد شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاههای اجرایی راهاندازی شده است.