پاسخگویی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از طریق سامانه «سامد»

پرسش‌ها و مشکلات والدین در حوزه کودک و نوجوان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، روز سه‌شنبه ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۴، حمیدرضا گوهری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به همراه راحله فروتن کارشناس ارزیابی عملکرد این اداره، با حضور در دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری کردستان، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ «سامد» به پرسش‌ها و دغدغه‌های مردمی پاسخ دادند.

در این برنامه، شهروندان استان کردستان با طرح مسائل، پیشنهادها و مشکلات خود در حوزه‌های مرتبط با کودک و نوجوان، پاسخ‌ها و راهکارهای لازم را از مدیرکل کانون دریافت کردند. همچنین بخشی از مطالبات والدین و متقاضیان خدمات فرهنگی ـ تربیتی در این گفتگوها مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد برای تسریع در روند رسیدگی، موضوعات مطرح‌شده در دستور کار کانون قرار گیرد.

گوهری در حاشیه این برنامه با تأکید بر اهمیت ارتباط مستقیم مدیران دستگاه‌های اجرایی با مردم، گفت: «پاسخگویی بی‌واسطه و مستمر به مطالبات شهروندان، گامی مهم در تقویت اعتماد عمومی و ارتقای کیفیت خدمات است و کانون پرورش فکری نیز خود را ملزم به تحقق این هدف می‌داند.»

سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به مدیران و مسئولان کشور راه‌اندازی شده و امکان ثبت پیشنهادها، انتقادها و درخواست‌ها را به صورت الکترونیکی و تلفنی فراهم کرده است. این سامانه به‌عنوان پل ارتباطی شفاف میان مردم و دستگاه‌های اجرایی، زمینه رسیدگی مؤثر و پاسخگویی سریع‌تر به مطالبات عمومی را فراهم می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha