نام مانلی محمودان در میان برگزیدگان همایش و نمایشگاه بین المللی«میراث ایرانی، میراث وحدت و صلح»

عضو مرکز ۸ کانون استان تهران به عنوان برگزیده بخش نقاشی همایش بین‌المللی «میراث ایرانی، میراث وحدت و صلح» به مناسبت روز جهانی صلح مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران مانلی محمودان از مرکز ۸ به عنوان برگزیده بخش نقاشی همایش بین‌المللی «میراث ایرانی، میراث وحدت و صلح» به مناسبت روز جهانی صلح مورد تقدیر قرار گرفت.

این همایش و نمایشگاه با عنوان «میراث ایرانی، میراث وحدت و صلح؛ تنوع فرهنگی و همبستگی ملی در آئینه‌­ی فرهنگ مردم ایران» به مناسبت روز جهانی صلح توسط پژوهشکده مردم‌شناسی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، موزه ملی ایران، اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، کانون فرهنگی هنری دایا، مؤسسه فرهنگی هنری آوای نصر ایرانیان و مؤسسه نقاشی ترمه برگزار شد.

در بخش نمایشگاهی این همایش ۵۰۷ اثر از هنرمندان معاصر در دو رده سنی کودک و بزرگسال از کشورهای انگلستان، بنگلادش، ایران، قبرس شمالی، افغانستان و بحرین در زمینه هنرهای تجسمی و صنایع دستی دریافت شد که از این تعداد ۱۸۹ اثر از هنرمندان ایرانی و ۱۱ اثر از هنرمندان خارجی به نمایشگاه حضوری راه یافتند.