کد خبر: 231428
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
نظرخواهی برای تغییر در روند تولید کتاب‌های خودمان

شورای ارزیابی و بررسی تداوم و تولید کتاب‌های خودمان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تغییر در شیوه بررسی و روند تولید این کتاب‌ها خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب‌های خودمان عنوان مجموعه‌ای است که به انتشار آثار مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اختصاص داشت.
بر اساس اعلام این شورا که در مرکز تجربیات و ایده‌های نو کانون فعالیت دارد تولید این کتاب‌ها با توجه به بررسی نقاط ضعف و قوت با نگاهی دقیق و منتقدانه صورت خواهد گرفت.
 بر همین اساس این مرکز از تمامی مدیران، کارشناسان، مربیان و کارکنان کانون دعوت می‌کند برای پیش‌برد این طرح نظر‌ها، پیشنهادها و انتقادهای خود در تمامی موضوع‌های مرتبط با این طرح را از طریق پست الکترونیکی شورا به نشانی morabikanoon@yahoo.com ارسال کنند تا در بالا بردن کیفیت این آثار تولیدی مورد استفاده قرار گیرد.
در مرحله‌ی اول اجرای این طرح 43 عنوان از «کتاب‌های خودمان‌« چاپ شده، 9 عنوان زیر چاپ قرار دارد و 6 عنوان دیگر نیز آماده‌ برای انتشار است.
مرکز تجربیات هنری و ایده‌های نو کانون در تهران با شماره تلفن 88304323 آماده‌ی ارایه‌ی اطلاعات در این زمینه به مربیان و کارکنان کانون سراسر کشور است.