پارسانژاد برای طراحی مجموعه آثار احمدرضا احمدی باز هم جایزه گرفت

طراحی کلی گرافیک مجموعه آثار احمدرضا احمدی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کار کوروش پارسانژاد برگزیده آثار منتخب نخستین سالانه هنر طراحی کتاب ایران شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آثار منتخب نخستین سالانه هنر طراحی کتاب ایران روز 30 آبان 1394 طی مراسمی در فرهنگستان هنر معرفی و پدید آورندگان آن‌ها تجلیل شدند.
نخستین سالانه هنر طراحی کتاب ایران از سری برنامه‌های بیست و سومین دوره هفته کتاب بود که در محل فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
این سالانه از سوی موسسه خانه کتاب و با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو بخش کتاب‌های «بزرگ‌سال» و «کودک و نوجوان» برگزار می‌شود.
کتاب‌های شرکت‌کننده در این سالانه در هر بخش در گروه‌های «تصویری»، «غیرتصویری» و «علمی ‌ـ آموزشی» در موضوع‌های «طراحی جلد»، «طراحی کلی کتاب (گرافیک کتاب غیر از جلد)» و «طراحی فونت» ارزیابی می‌شوند.
این درحالی است که پارسانژاد روز 15 آبان نیز برای همین مجموعه، جایزه بخش «سرو شیراز» چهارمین دوسالانه سرو نقره‌ای را دریافت کرد، جایزه‌ای که شامل طراحی جلد و صفحه‌آرایی کتاب و نشریات بود.