جایگاه ویژه  قصه و قصه گویی در تربیت کودکان ایرانی

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه، در سلسله گفتگوهای زنده رادیویی، به بررسی جایگاه و نقش قصه و قصه گویی در تربیت کودکان و نوجوانان می پردازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با هدف ترویج قصه و قصه گویی و همزمان با برگزاری نوزدهمین جشنواره قصه گویی کانون استان کرمانشاه، «رضا موزونی»، مدیر کل و دبیر جشنواره قصه گویی کانون استان کرمانشاه با شرکت در چندین برنامه زنده رایویی، به بحث و بررسی نقش قصه و قصه گویی به عنوان واسطه های تربیتی  می پردازد.
دبیر جشنواره قصه گویی کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: نقش خانواده ها در ترویج قصه گویی به عنوان سنت دیرنیه ایرانیان از نکانت مهمی است که در این گفتگوهای زنده رادیویی به آن اشاره شده و در رابطه با جایگاه آن برای خانواده ها توصیه های فرهنگی ارایه می شود.
وی با اشاره به پخش چندین برنامه رادیویی با موضوع قصه و قصه گویی، از استمرار حضور مدیر کل کانون استان در این برنامه ها خبر داد.
حضور مدیر کل کانون استان کرمانشاه در چندین  برنامه های زنده رادیویی با رویکرد، معرفی کانون پرورش فکری، اطلاع رسانی برنامه های جاری و همچنین، افزایش مهارت های تربیتی خانواده ها انجام می پذیرد.