صدها کودک و نوجوان بوشهری برای رهبرشان نامه نوشتند

به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی، صد‌ها کودک و نوجوان بوشهری برای رهبر خود نامه نوشتند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در ویژه برنامه‌ای تحت عنوان: «نامه‌ای به خورشید» که توسط کانون در حاشیه برگزاری مراسم گرامی داشت سالروز 9 دی در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، صد‌ها کودک و نوجوان بوشهری برای رهبر فرزانه انقلاب نامه نوشتند.
اکثر کودکان و نوجوانان بوشهری در دل نوشته‌های خود دعای ایشان برای فرج حضرت مهدی (عج) و آرزوی دیدار حضوری با معظم له را مطرح کرده‌اند.
فاطمه رادمنش 12 ساله می‌نویسد: من سرباز تو هستم. سرباز کوچکی که همیشه آماده به گوش سخنان شما هستم و خدمت در رکاب فرمانده‌ای چون شما آرزوی من است....
محسن راویان 16 ساله نیز در نامه خود به رهبر انقلاب می‌گوید: رهبرم؛ من برای همیشه پیرو شما خواهم بود و حاضرم تا آخرین قطره خونم را در راه شما، مردم عزیز و کشورم هدیه کنم؛ ان شالله امام زمان (عج) در زمان رهبری شما ظهور کند.
سمیرا صبوریان 16 ساله نیز می‌گوید: من سرباز کوچکی هستم که چشم به راه رهبر است.‌ای رهبر بزرگوار؛ سخنانتان را گوش فرا می‌دهم و درس می‌خوانم. من قطره‌ای در این اقیانوس عظیم هستم که افتخارش رهبری چون شماست... او در ادامه دعای همیشگی خود در هنگام نماز را آرزوی فرج امام زمان (عج) و سلامتی رهبرش می‌داند و می‌گوید: می‌دانم شیطان در کنار ما زندگی می‌کند، اما در زیر سایه شما هیچ آسیبی به ما نخواهد رسید....
محدثه نجاتی 13 ساله نیز ضمن بیان آرزوی دیدار با آقا در نامه خود نوشته:... امروز خیلی سعی کردم با دستان کوچک خود نامه ی زیبایی برای شما بنویسم... قامت بلند شما را ببینم و دستان پر مهرتان را ببوسم.... ما نوجوانان و جوانان نیازمند آرامش و امنیت در جامعه هستیم....
افشان مردانلو بهی 12 ساله نیز ضمن تشکر از مهربانی آقا می‌گوید: من یک دانش آموز هستم و برای آبادانی کشور تلاش می‌کنم. رهبر عزیزم آرزو می‌کنم شما روزی به من مدال افتخار بدهید، زیرا که من می‌خواهم راه شهیدان را ادامه دهم و دشمنانی که می‌خواهند جوانان ما را فریب دهند، نابود کنم. نمی‌دانم الان که برای شما نامه می‌نویسم، چرا؟ دست پایم می‌لرزد! اما این را می‌دانم که شما را خیلی دوست دارم... پدر عزیزم، حضرت امام خامنه‌ای، من یک بچه عشایر هستم که با قلب پاک از شما می‌خواهم برای رسیدن به آرزویم یعنی شهادت مرا دعا کنید.
فاطمه شجاعی 14 ساله نیز ضمن بیعت با رهبر انقلاب می‌نویسد: رهبرم؛ همه توان خود را در راه پیشرفت اسلام و انقلاب به کار می‌بندم. رهبرم دیگر نمی‌گذاریم واقعه عاشورا و تنها ماندن ولایت دوباره اتفاق بیافتد. رهبرم؛ الگوی خود را حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) قرار می‌دهم که هیچگاه ولایت و امام خود را تنها نگذارم.
ما همواره در برابر فتنه‌های بزرگ و کوچک، با بصیرت و پیروی از ولایت فقیه، حماسه‌هایی مانند 9 دی می‌سازیم....
زینب تاراج 16 ساله نیز می‌گوید: رهبرم؛ تو مهربان‌تر از آنی که دلم می‌پنداشت، دل تو با همه آینه هاست....
به گفته زکیه امیر‌پور مدیر کانون استان بوشهر، تمامی نامه‌های کودکان و نوجوان بوشهری، یکی از دیگری زیبا‌تر بود که این خود بیانگر عشق و علاقه فرزندان دیار دارالحماسه و ولایت مدار بوشهر به رهبرشان است.
وی تصریح کرد: قرار است منتخبی از نامه‌های کودکان و نوجوانان بوشهری به دفتر رهبر معظم انقلاب ارسال شود.
لازم به ذکر است؛ در برنامه های آتی از کودکان و نوجوانانی که زیبا‌ترین نامه را نوشته‌اند تقدیر خواهد شد.