کد خبر: 205822
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۱
بازدید 6013
تئاتر کاغذی فعالیتی نوین برای جذب و پایداری اعضا

مربیان کانون در کارگاه آموزشی تئاتر کاغذی با شیوه ی نوینی از نمایش عروسکی برای جذب و پایداری اعضا در مراکز فرهنگی هنری آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان گیلان مربیان کانون به منظور آشنایی با شیوه ی نوین از نمایش عروسکی در جهت جذب کودکان و نوجوانان و پایداری اعضا در کارگاه آموزشی" تئاتر کاغذی" شرکت نمودند.
تئاتر کاغذی یکی از شیوه های نوین اجرای نمایش عروسکی است که ارزان و ساده و در عین حال جذاب برای کودکان و نوجوانان می باشد و در مراکز فرهنگی هنری می توان از آن به راحتی برای جذب کودکان و پایدار سازی نوجوانان بهره برد. در تئاتر کاغذی مربیان می توانند با آموزش به نوجوانان، آیین ها و رسوم بومی محلی را به نمایش بگذارند. 
تدریس این کارگاه آموزشی را سهراب خواجه نژاد کارشناس هنری استان خراسان رضوی بر عهده داشت وی نمایش زال و رستم را با شیوه ی تئاتر کاغذی در جشنواره ی تئاتر کاغذی فرانسه اجرا و در کارگاه آموزشی این جشنواره شرکت نمود.
لازم به یادآوری است کارگاه آموزشی " تئاتر کاغذی" از 15اسفند الی 18اسفند به مدت 4 روز با حضور مربیان کانون سیده فریبا موسوی، شهربانو مشکبید حقیقی، مریم روحی پور، سارا احمدی نژاد درگاهی، هنگامه ناصحی، نکیسا عوض مطلق و مریم منتظری در مرکز فرهنگی هنری مجتمع رشت برگزار شد.