کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشنواره منطقه‌ای نمایش عروسکی است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد نیمه اول تیرماه، میزبان هفت استان کشور شده تا پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی را برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد  سید هانی حسینی  اظهار داشت: در نخستین گردهمایی معاونان، مشاوران و مدیران کل ستادی و استانی کانون‌ها در تهران، میزبانی منطقه دو و  پانزدهمین جشنواره دوسالانه نمایش عروسکی به کهگیلویه و بویراحمد  واگذار شد.
وی ادامه داد: نیمه اول تیرماه 92 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ، میزبان هفت استان کشورمان است تا مرحله منطقه‌ای پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی را برگزار کند.
مدیرکل  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری موفق اردوهای منطقه ای در سال 91 در یاسوج اذعان داشت: نمایش عروسکی یکی از فعالیت‌های مورد علاقه کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری کانون است که برگزاری این جشنواره فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌های کانون در حوزه نمایش عروسکی است.
 افزود: نیمه نخست تیرماه امسال مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری استان‌های کهگیلویه و بویراحمد ، تهران، آذربایجان غربی ، هرمزگان ، ایلام ،یزد و مرکزی میهمان استان ما هستند تا در یک رقابت هنری پانزدهمین جشنواره منطقه‌ای نمایش عروسکی کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یاسوج برگزار شود.
کرمانشاه میزبان مرحله کشوری مسابقات عروسکی
وی با بیان اینکه مرحله استانی جشنواره‌های نمایش عروسکی در مراکز فرهنگی هنری کانون  برگزارشد ، خاطر نشان کرد: نمایش‌های برگزیده مرحله استانی به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کرده  و برگزیدگان مرحله منطقه‌ای شهریورماه در جشنواره کشوری دوسالانه نمایش عروسکی که در استان کرمانشاه برگزار می‌شود، به این رقابت هنری پایان می‌دهند.