پنجمین جلسه ی هماهنگی جشنواره ی منطقه ای نمایش عروسکی در اداره کل کانون فارس برگزار شد

18 گروه نمایشی از استان های خراسان رضوی، کردستان، سیستان و بلوچستان، زنجان، البرز، لرستان، گیلان و فارس در روزهای نهم تا یازدهم تیر در شیراز، میزبان جشنواره منطقه 4 کشور با هم رقابت می کنند.

پنجمین جلسه ی هماهنگی پانزدهمین جشنواره ی منطقه ای نمایش عروسکی با حضور مجتبی حق پرست، مدیر کل استان و گروه کارشناسان در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، در این جلسه در ارتباط با نحوه ی دریافت اطلاعات از گروه های نمایشی، مکان و ساعت اجرا، محل اسکان، دعوت از میهمانان کشوری و استانی، چگونگی اطلاع رسانی به استان های هم گروه، تهیه ی کلیپ و تیزر، برنامه های اجرایی و جنبی بحث و تبادل نظر شد. یادآور می شود در همین رابطه جلسه ی دیگری نیز با حضور ریاست دانشکده ی فنی مهندسی شهید باهنر، معاون فرهنگی وی و گروه کارشناسان کانون فارس در محل آموزشکده شهید باهنر شیراز تشکیل و ضمن بازدید از امکانات این آموزشکده، در ارتباط با چگونگی اجرا و اسکان و استفاده از امکانات دانشکده مذاکره شد.
18 گروه نمایشی از استان های خراسان رضوی، کردستان، سیستان و بلوچستان، زنجان، البرز، لرستان، گیلان و فارس در روزهای  نهم تا یازدهم تیر در شیراز، میزبان جشنواره منطقه 4 کشور با هم رقابت می کنند.
مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهریور امسال در استان کرمانشاه و با حضور برگزیدگان جشنواره‌های منطقه‌ای برگزار خواهد شد.