اجرای 9 عنوان نمایش عروسکی در نخستین روز جشنواره منطقه‌ای کانون در یاسوج

در اولین روز برگزاری پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در منطقه 2 کشور، 9 عنوان نمایش در یاسوج به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بر همین اساس در روز 12 تیر 1392 نمایش عروسکی مورموری‌ها و نارناری‌ها از استان آذربایجان غربی، ماه پیشونی از استان مرکزی به شیوه بون‌راکو، تا رهایی از استان هرمزگان به شیوه دست‌کشی و بون‌راکو، خفاش دیوانه از یزد به شیوه سایه‌ای،آخرین جیکوی قهرمان از استان ایلام به شیوه دستکشی و میله‌ای، سنگ‌ها بی‌گناهند از استان آذربایجان غربی، گرگ قصه‌ها از استان تهران و آرزوی یخ از استان یزد در سالن تئاتر یاسوج اجرا شد.
هم چنین 8 گروه نمایش دیگر نیز در روز پنج شنبه 13 تیر  نمایش‌های خود را بر روی صحنه می‌برند.
متولد ماه سیب از استان تهران، دریای سرخ از استان هرمزگان، مرغک بودن از استان آذربایجان غربی، آسیاب بچرخ از استان ایلام، شش جوجه کلاغ از استان یزد، کلوچه‌های خدا از استان کهگیلویه و بویر احمد، ددر دودم از استان مرکزی، حرف آباد از استان ایلام عنوان این نمایش‌هاست.
در این مرحله از جشنواره 190 نفر از مربیان و اعضا مراکز کانون 7 استان کشور در این جشنواره حضور دارند.
با پایان جشنواره منطقه‌ای کهگیلویه و بویر احمد 4 رقابت منطقه‌ای نمایش عروسکی به پایان می‌رسد و برگزیدگان این رقابت‌ها معرفی و برای حضور در جشنواره کشوری آماده می‌شوند.