انتشار سه  ویژه‌نامه جشنواره منطقه‌ای نمایش عروسکی در یاسوج

بویگ ، عنوان ویژه‌نامه ششمین جشنواره منطقه‌ای نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یاسوج است که در سه شماره منتشر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ، درپی برگزاری ششمین  جشنواره منطقه‌ای نمایش عروسکی مراکز فرهنگی و هنری کانون در استان کهگیلویه و بویراحمد ، ویژه‌نامه شماره یک این جشنواره "بویگ " هم‌زمان با آیین گشایش، در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت .
پیام مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد  برای میهمانان جشنواره، مروری بر تاریخچه نمایش عروسکی در ایران، معرفی همه‌ی نمایش‌های راه یافته به این جشنواره همراه با خلاصه نمایش و معرفی دست‌اندرکاران آن، معرفی استان کهگیلویه و بویراحمد  سوغات آن، معرفی  آئین محلی دعای باران " هدرسه"  و معرفی عوامل اجرایی جشنواره از جمله مطالب این ویژه‌نامه است. شماره دوم این ویژه‌نامه در روز پایانی و ویژه نامه ای کودک برای اعضای کودک و نوجوان حاضر در جشنواره  ارایه می‌شود.
ششمین  جشنواره منطقه‌ای نمایش عروسکی با حضور   17 گروه نمایشی از استان‌های آذربایجان غربی ، ایلام ، مرکزی ، تهران، هرمزگان ، یزد به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد 12 و 13 تیرماه در سینما تئاتر شهر یاسوج  برگزار می‌شود.