فراخوان مسابقه وبلاگ نویسی  « در اوج بمان ایران من» منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی فراخوان مسابقه وبلاگ نویسی «در اوج بمان ایران من» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، اولین مسابقه وبلاگ نویسی «در اوج بمان ایران من» توسط کانون شماره یک دزفول برگزار خواهد شد.
سعید گل گل مسئول برگزاری این مسابقه در این باره گفت: در این مسابقه علاقه مندان می توانند مطالب مرتبط با داستان، شعر، دانستنی، عکس و... را با موضوع کشور عزیزمان ایران در وبلاگ های خود منتشر کنند.
وی با بیان این که کودکان و نوجوانان 8 تا 15 سال به صورت فردی و گروهی می توانند در این مسابقه شرکت کنند افزود: انتخاب نامی زیبا با موضوع ایران، استفاده از مطالب و عکس با ذکر منبع، استفاده از داستان، شعر و... با موضوع ایران، درج مطلب با موضوع انقلاب اسلامی و معرفی کتاب با موضوع ایران ملاک های داوری این مسابقه هستند.
مسئول کانون شماره یک دزفول با اشاره به این که هر پست منتشر شده در وبلاگ باید دارای عنوان باشد یادآور شد: مطالب می بایست با فاصله زمانی کم در وبلاگ درج شوند و اصل به روز بودن وبلاگ رعایت شود.
 گل گل از علاقه مندان به شرکت در این مسابقه خواست تا در انتخاب فونت و اندازه مناسب آن توجه بیشتری داشته باشند و همچنین عکس عوامل اجرایی وبلاگ با ذکر مسئولیت آنها (مدیر وبلاگ، تایپیست، گردآورنده ی مطالب و...) نیز در آن درج شود.
این مسئول فرهنگی آخرین مهلت شرکت در این مسابقه را 10 بهمن 1393 اعلام کرد و تاکید کرد: شرکت کنندگان می بایست آدرس وبلاگ خود را به پست الکترونیک dezfulla@yahoo.com متعلق به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول ارسال کنند.
گفتنی است: برگزیدگان این مسابقه روز 16 بهمن ماه 1393 همزمان با برپایی جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کانون شماره یک دزفول معرفی و تقدیر خواهند شد.