مسابقه “انقلاب در قاب هنر” برای کودکان

درآستانه دهه فجرمسابقه استانی انقلاب در قاب هنر ویژه اعضای کارگاه های هنری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،در آستانه فرا رسیدن سی و ششمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی واحد هنری کانون استان با هدف تبادل و تجربه و کشف وبروز استعدادهای هنری اعضاء مسابقه انقلاب در قاب هنر برای کودکان برگزار می کند.
بر اساس این گزارش بخش های مسابقه شامل نقاشی با موضوع وقایع انقلاب و تکنیک آزاد،خوشنویسی با موضوع انتخاب یکی از شعارهای(دیو چو بیرن رود فرشته درآید ، استقلال آزادی جمهوری اسلامی ، ایران کشور ماست خمینی رهبر ماست) با نوع خط نستعلیق و تکنیک آزاد و قطع اثر A4 و همچنین سفال با موضوع وقایع انقلاب و تکنیک کتیبه برای کودکان و تکنیک آثار حجمی برای گروه نوجوان است.
گفتنی است از آثار سفال، عکاسی شده و به صورت لوح فشرده به واحد هنری ارسال و اصل آثار در مرکز نگهداری شده، تا در صورت لزوم از آنها استفاد ه شود.
از مقررات شرکت در جشنواره: هر عضو فقط می تواند یک اثر در هر گرایش هنری ارسال نماید، آثار ارسالی عود ت داد ه نمی شود، می باشد.
قابل ذکر است نمایشگاهی از آثار ارسالی در دهه فجر برگزار خواهد شد و به برگزیدگان استانی و مربیان آنها هدایایی همراه با لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است آخرین مهلت ارسال آثار 20 دی ماه 1393 می باشد و تاریخ ذکر شده تمدید نخواهد شد