تشکیل جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان استان اصفهان؛ با نزدیک شدن به ایام دهه ی فجر انقلاب اسلامی، اولین جلسه ی کمیته ی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان با عنوان "آیینه ها و آیه ها" با حضور مسئولین و اعضای کمیته در مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر برگزار شد. مسئول مرکز شاهین شهر و مسئول کمیته با اشاره به انتخاب این کمیته به عنوان کمیته ی برتر کودک و نوجوان در سال 92، برنامه ریزی دقیق جهت برگزاری با شکوه و سازمان یافته ی فعالیت های فرهنگی ، هنری و ادبی را مورد تاکید ویژه قرار داد. وی هدف از برگزاری برنامه های متنوع در این ایام را افزایش شناخت کودکان و نوجوانان نسبت به اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دانست و خاطرنشان کرد این امر باید در فضایی شاد و با نشاط به کودکان و نوجوانان انتقال یابد.

مسئول مرکز فرهنگی هنری گز، آموزش و پرورش ، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان هلال احمر، سازمان رفاهی تفریحی و اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر به عنوان اعضای این کمیته در این جلسه حضور داشتند.

مرکز فرهنگی هنری ورزنه نیز میزبان اعضای کمیته ی کودک و نوجوان ستاد دهه ی فجر شهرستان خود، برای تشکیل دومین جلسه ی این کمیته بود. در این جلسه که مسئولین مراکز فرهنگی هنری کوهپایه و هرند، مسئولین بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی شهرستان ورزنه نیز حضور داشتند، برنامه ریزی جهت برگزاری برنامه هایی متنوع از جمله برپایی نمایشگاه از آثار اعضا و برگزاری جشن صورت گرفت.