کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر استان تشکیل جلسه داد

اولین جلسه کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر استان در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان چهارمحال و بختیاری اولین جلسه کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجرانقلاب اسلامی استان با حضور کارشناسان بهزیستی ،اموزش و پرورش،صدا و سیمای استان و جمعی از کارشناسان و مسئولان ستادی  تشکیل جلسه داد.
بر همین اساس پروریز شاهوردی پرویز شاهوردی با اشاره به اهداف این کمیته گفت :به منظور آشنا سازی کودکان ونوجوانان با اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی باید زمینه ای را فراهم سازیم تا حضور هر چه بیشتر و با شور نشاط کودکان ونوجوانان را دراین جشن ها شاهد باشیم.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان به برنامه های دهه فجر در سالهای گذشته اشاره کرد و گفت:برنامه های دهه فجر 93 به صورت کاملا متفاوت تر اجرا خواهد شد.
شاهوردی از برگزاری جشنواره سرودهای انقلابی در این دهه خبر داد و گفت:این جشنواره با شرکت 21 گروه و در 3 شهرستان فارسان ،بروجن و شهرکرد و با معرفی 4 گروه برتر اجرا خواهد شد.
وی ضمن تاکید بر اجرای برنامه های مشارکتی با حضور اعضا زیر مجموعه در کمیته کودک ونوجوان گفت:امسال 21 نمایشگاه پیروزی انقلاب اسلامی در سطح مراکز کانون برگزار می گردد.
در پایان پرویز شاهوردی به ویژه برنامه های میهمانی لاله ها و 21 جشن انقلاب اسلامی در سطح مراکز فرهنگی هنری کانون اشاره کرد .