دیدارکانونی‌ها با کودکان بستری دربیمارستان هفده شهریور رشت

هم‌زمان با هفته‌ی ملی کودک مربیان و کارکنان ستادی کانون پرورش فکری استان گیلان ازکودکان بستری دربیمارستان هفده‌شهریور رشت عیادت‌کردند.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، برنامه‌های کانون در هفته‌ی ملی کودکه همچون دیگر ایام متوجه‌تمام کودکان و نوجوان ایران اسلامی است و اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی کانون در شهر‌ها و روستا‌ها بیان‌گر توجه این نهاد فرهنگی به همه‌ی آینده‌سازان ایران محسوب‌می شود.
هفته‌ی ملی کودک نیز به منظور تلاش برای معطوف‌کردن توجه جامعه به کودک فرصتی ارزش‌مند برای کانون و دیگردستگاه‌های فعال درحوزه‌ی کودک ونوجوان فراهم‌کرده است تا با اجرای برنامه‌ها متنوع و هدف‌مند دردستگاه متبوع خود، هم‌چنین فضا‌های شهری و روستایی زمینه‌ی گسترش فعالیت‌های کودک ونوجوان محور را    با حضور کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آنان فراهم‌سازد.
ازاین رو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان افزون بر اجرای فعالیت‌ در سطح استان و مراکز فرهنگی توجه خود را معطوف به کودکانی کرد که به دلایل جسمی و روحی امکان همراهی با کانون را نیافته و چشم انتظار میهمانانی هستند که یک سبد از لبخند به آنان هدیه کند.
برهمین اساس و به بهانه‌ی هفته‌ی ملی کودک مربیان و کارکنان ستادی کانون گیلان با یک سبد از فعالیت‌های کتاب‌محور و خلاقانه به دیدارکودکان بستری در بیمارستان هفده شهریور شهر رشت رفتند و افزون بر اجرای برنامه، برای کودکان بیمار آرزوی آینده‌ای روش همراه با سلامتی و تندرستی کردند.
در این ویژه برنامه که با شعار«کودکان تشنه‌ی سلامت‌اند» و در چهارمین روز از هفته‌ی ملی کودک صورت‌گرفت مربیان به اجرای فعالیت‌نمایشی پرداختند و با معرفی کتاب و قصه‌گویی لحظاتی لذت‌بخش برای کودکان رقم‌زدند.
دیدار با کارکنان بیمارستان و قدردانی ازتلاش‌های ارزش‌مند آنان برای کودکان این مرزو بوم و اهدای بسته‌های فرهنگی، پایان‌بخش این ویژه‌برنامه بود.